حضرت معصومه (س) مهاجر الی الله است‌

3:50 - 15 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۵۵۱۰
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) بابیان اینکه حضرت معصومه (س) یک مهاجر الی الله است، گفت: ایشان الگوی کامل یک دختر مسلمان در عرصه تبلیغ معارف دینی است.
حضرت معصومه (س) مهاجر الی الله است‌به گزارش گروه سیاسی ، آیت‌الله سید محمد سعیدی در " جشنواره ملی خورشید کرامت" که در تالار شهید مطهری مجتمع اداری آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) قم برگزار شد، با اشاره به سالروز میلاد حضرت معصومه (س) اظهار داشت: دهه کرامت از دهه‌هایی است که در آن با معارف اهل‌بیت (ع) آشنا می‌شویم و آستان مقدس حضرت معصومه (س) برنامه‌های مختلفی در این زمینه دارد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) افزود: حضرت معصومه (س) چندین کار ارزشمند در طول تاریخ انجام داده‌اند که سبب شده اسوه و الگو برای دختران باشند نخست اینکه معارف دینی را در محضر امام رضا (ع) و پدر گرامی خود آموزش‌دیده‌اند همچنین در عرصه تبلیغ اسوه و الگو بوده‌اند.

آیت‌الله سعیدی بابیان اینکه حضرت معصومه (س) مهاجر الی الله هستند، خاطرنشان کرد: این بانو با یک پشتوانه مهم علمی و معرفتی از خانه خود مهاجرت کردند همچنین حضرت معصومه (س) مهاجر فی سبیل الله هستند چراکه درراه خداوند از محل زندگی خود هجرت کردند و به شهر قم آمدند.

وی بابیان اینکه حضرت معصومه (س) به‌عنوان میهمان وارد قم شد اما به‌سرعت به میزبان تبدیل شد، افزود: حضرت معصومه با محراب و حرم خود درراه اسلام کارکرده و این بانو از طرفی با نمازهایی که می‌خوانده می‌تواند الگوی کاملی برای بانوان جامعه ما باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) بیان کرد: خداوند مستقیماً هر کاری را انجام نمی‌دهد بلکه عده‌ای از بندگان خاص خدا امر رسیدگی به امور مردم را به عهده‌دارند و در عصر غیبت نیز نماینده ولی‌فقیه ابلاغ معارف دینی را به عهده دارد همچنین جوانان هلال‌احمر وظیفه رسیدگی و نجات مصدومان و آسیب دیدگان را دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *