39 هزار فقره چک در دست شهرداری/ مطالبات شهرداری از مردم باید وصول شود

13:18 - 12 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۴۸۷۰
معاون برنامه ریزی ، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: در حال حاضر شهرداری تهران مطالبات بسیارزیادی از شهروندان داشته و باید تمهیداتی اندیشیده شود تا این مطالبات هر چه سریعتر پرداخت شود.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، ناصر امانی در دویست و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر تصریح کرد: شهرداری سال 92 لایحه بخشودگی جرایم پرداخت مطالبات شهرداری را به شورای شهر ارائه کرده بود واکنون سه سال از طرح این لایحه واجرای دوباره آن می گذرد.

وی افزود: در سه سال گذشته درخواستی مبنی بر بخشودگی جرائم عوارض و پرداختی شهروندان به شورای شهرارائه نشده بود و شهروندان موظف بودند پرداختی های خود را به موقع واریز کنند.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری وامور شورای شهرداری تهران با اشاره به وجود 39 هزار فقره چک بابت بدهی های شهروندان به شهرداری اظهار کرد: اکنون 39 هزار فقره چک دراختیار شهرداری قرار دارد که 23 هزار فقره آن مربوط به سال 82 و ماقبل آن است.

امانی ادامه داد: از خرداد 1394 هیچ چکی از شهروندان بابت بدهی ها گرفته نشده و شهروندان مستقیما با بانکها درارتباط هستند.

وی خواستار همکاری هر چه بیشتر اعضای شورای اسلامی شهر تهران با شهرداری درخصوص لایحه تسهیلات تشویقی شد و گفت: با این اتفاق می توانیم بخشی از مطالبات شهرداری از مردم را وصول کنیم.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *