شبهه افکنان به لب مرزها بروند و روحیه بالای سربازان پا در رکاب کشور را ببینند/ "زمان جنگ" و "زمان صلح" برای واحد عقیدتی سیاسی تفاوتی ندارد

8:30 - 10 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۳۷۰۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
حجت الاسلام والمسلمین وفا گفت: برخی ها القا می کنند که در مرزهای جمهوری اسلامی ایران، سربازان کشورمان بی روحیه هستند در حالیکه به هیچ وجه اینچنین نیست.
وفاحجت الاسلام والمسلمین محمد قاسم وفا رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه ماموریت عقیدتی سیاسی، ماموریتی فرهنگی است اظهار کرد: "زمان جنگ" و "زمان صلح" برای واحد عقیدتی سیاسی تفاوتی ندارد و این واحد طبق برنامه مدون خود، فعالیتهایش را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه "نماز"، "قرآن" و "بصیرت افزایی" به عنوان سه ماموریت عمده در عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در دستور کار است گفت: این سه ماموریت در هر حالی و حتی در زمان جنگ نیز به صورت صد در صدی انجام می شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: برخی ها القا می کنند که در مرزهای جمهوری اسلامی ایران، سربازان کشورمان بی روحیه هستند در حالیکه به هیچ وجه اینچنین نیست؛ این شبهه افکنان به لب مرزها بروند و روحیه بالای سربازان پا در رکاب کشورمان را ببینند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *