مراسم ویژه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در دادگستری اردبیل برگزار شد

23:30 - 09 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۳۶۲۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
به مناسبت ايام شهادت امام جعفر صادق (عليه السلام) مراسم سوگواری و سخنرانی مذهبی در دادگستری استان اردبیل برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، به مناسبت ايام شهادت امام صادق(عليه السلام) مراسم سوگواری و سخنرانی مذهبی در دادگستری استان اردبیل برگزار شد.

در اين مراسم كه به همت معاونت فرهنگی دادگستری برگزار شد، ضمن قرائت زيارت پرفيض عاشورا توسط كاركنان و مرثيه ثریی و ذكر مصائب توسط مداح اهل بيت(ع) از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمين حاج اكبر محمدزاده  استفاده شد.

در اين سخنرانی كه با موضوع شخصيت امام صادق (ع) وتشريح جايگاه رفيع آن حضرت در ترويج  و بالندگی مكتب تشيع انجام شد، با اشاره به تأثير حب اهل بيت در زندگی آن را مهمترين عامل پيشگيری از خطاها و حفظ دينداری در عصر حاضر معرفی شد.

در حاشيه اين برنامه، حجت الاسلام والمسلمين سيدنقی موسوی معاون فرهنگی دادگستری استان اردبیل ضمن تسليت سالروز شهادت رئيس مكتب تشيع حضرت امام جعفر صادق (عليه السلام) افزود: برنامه اين معاونت در بزرگداشت ايام و مناسبت‌های مذهبی استفاده از سخنران مذهبی، توزيع بروشور، كتاب و برگزاری مسابقات كتابخوانی با هدف ترويج و ارتقاء آشنايی  كاركنان با آموزه های ائمه اطهار (ع) و مسائل مذهبی خواهد بود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *