رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعلام آمادگی استانداری برای تحویل زمین به کمیته امداد/ ساخت مسکن برای نیازمندان کرمانشاهی

11:57 - 07 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۲۹۷۱
استاندار کرمانشاه گفت: برای ساخت مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با این نهاد همکاری کرده و از زمینهای مورد نیاز برای ساخت مسکن‌ها را به کمیته امداد تحویل خواهیم داد.
اعلام آمادگی استانداری برای تحویل زمین به کمیته امداد/ ساخت مسکن برای نیازمندان کرمانشاهیبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، اسدالله رازانی در دیدار با سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: استانداری کرمانشاه آمادگی هر گونه کمک به مددجویان کمیته امداد را دارد واین قول مساعد را می دهیم که درساخت مسکن مددجویی به نیازمندان کمک کنیم.

وی افزود: مجموعه امداد مدتها به صورت سنتی اداره شده اما خوشبختانه اکنون شاهد هستیم که انصاف واعتدال درامداد جاری شده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به وضعیت ساختمان قبلی کمیته امداد امام خمینی اظهار کرد: ساختمان قبلی امداد واقع در سوهانک 118 هزار متر مربع مساحت داشت و هیچ وزارتخانه‌ای نبود که وسعت اینچنینی داشته باشد.

رازانی ادامه داد: خوشبختانه اکنون شاهد هستیم که پس از گذشت 15سال ساختمان سوهانک کمیته امداد تخلیه شده و قرار است هر چه سریعتر این ساختمان واگذار شود.

وی در ادامه با اشاره به حضور ریاست جمهوری دراستان کرمانشاه اذعان کرد: پس از حضور حسن روحانی در کرمانشاه مقرر شد تعدادی زمین به نیازمندان واگذار شده تا برای آنها مسکن ساخته شود اکنون درخواست ما از مسئولان کمیته امداد این است که نسبت به ساخت این زمینها اعلام آمادگی کنند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *