اختصاص یک روز حقوق کارمندان سازمان قضایی مازندران به مبارزه علیه استکبار در آفریقا

13:04 - 06 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۲۵۵۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
کارمندان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران در مراسمی با حضور رئیس روحانیون مبارز قاره آفریقا یک روز حقوق خود را به مبارزه علیه استکبار در این قاره اختصاص دادند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، کارمندان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران در مراسمی با حضور رئیس روحانیون مبارز قاره آفریقا یک روز حقوق خود را به مبارزه علیه استکبار در این قاره اختصاص دادند.

در این آئین، شیخ شعیب رئیس روحانیون مبارز قاره آفریقا ضمن تشکر از  اقدام کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران گفت: حرکت اسلامی فقط مخصوص شیعیان نیست و مسیحیان و دیگر ادیان نیز باید دنباله روی این نهضت باشند و امیدواریم روزی برسد که تمام نیجریه به مبارزان بپیوندند.

رئیس روحانیون مبارز قاره آفریقا سخنان خود را با اشاره به جمله زیبای شیخ محمد زکزاکی مبنی بر اینکه افتخارم این است که خودم یک انقلابی ام، همسرم انقلابی است و فرزندانم هم انقلابی هستند، پایان داد.

در ادامه، حجت الاسلام محمداسماعیل زارعی دادستان نظامی استان مازندران ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای کلیه مبارزان حق علیه باطل گفت: از خداوند منان، آزادی و شفای عاجل شیخ محمد زکزاکی و آرامش روحی کلیه ی شهدای نهضت استکبارستیزی مردم آفریقا به خصوص شش شهید خانواده ایشان را خواستارم.

در پایان شیخ شعیب و هیئت همراه در نماز جماعت کارکنان سازمان قضایی استان شرکت کردند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *