ربودن زن جوان در پوشش مسافربر

18:44 - 05 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۲۴۴۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
دو پسر جوان که در پوشش مسافربر زن جوانی را ربوده و از او سرقت کرده بودند، سرانجام به جرمشان اعتراف کردند.
به گزارش خبرنگارگروه جامعه ، سوم بهمن ماه گذشته زن جوانی هراسان با مراجعه به کلانتری 211 قلعه نو مدعی شد  در شرق تهران منتظر تاکسی  بودم تا به محل کارم بروم، تا اینکه دقایقی بعد یک پراید سفید رنگ که دو مرد جوان سرنشین آن بودند جلوی من توقف کرد و چون به هیچ چیز مشکوک نشدم سوار خودرو شدم.

هنوز دقایقی از حرکت خودرو نگذشته بود که سرنشین عقب خودرو با چاقو من را تهدید به سکوت کرد. آنها مرا به بیابان های اطراف ورامین بردند و پس از سرقت گوشی تلفن همراه و دو میلیون تومان پول، نقد فرار کرده و  در بیابان رهایم کردند. با توجه به حساسیت موضوع، پرونده از دادسرای شهرری  به دادسرای امور جنایی فرستاده شد.

در ادامه تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به دستور بازپرس پرونده تحقیقاتشان را برای دستگیری آدم رباهای پراید سوار آغاز کردند.پس از گذشت نزدیک به 40 روز سرانجام خریدار تلفن همراه مسروقه شناسایی و به دادسرا اظهار شد.

پسر جوان پس از حضور در شعبه نهم دادسرای امور جنایی در مورد نحوه خرید تلفن همراه سکوت کرد. تا اینکه 27 اردیبهشت ماه مدعی شد گوشی را از داخل کفی خودروی دوستش به نام حمید برداشته و هیچ نقشی در سرقت نداشته است.

با اعترافات متهم به نام میلاد، بلافاصله دوست او به نام حمید به دادسرا اظهار شد و در بازجویی ها با قبول اتهام ربودن زن جوان از شرق تهران گفت: چند وقتی بود بیکار بودم و مسافر کشی با پراید نیز خرج روزانه ام را تامین نمی کرد. بعد از چند روز میلاد پیشنهاد داد در قالب مسافربر زنان جوان را سوار کرده و از آن ها اخاذی کنیم.من نیز قبول کردم و زن جوان را از شرقت تهران ربودیم. با اعترافات حمید، تحقیقات از همدست او آغاز شد که این بار پسر جوان با قبول اتهام ربودن زن جوان گفت: چند میلیون به دوستانم بدهکار بودم و به همین دلیل به حمید پیشنهاد دادم باهم به سرقت برویم. من فقط می خواستم بدهی ام را پرداخت کنم و فکر نمی کردم این کار آدم ربایی باشد.
ربودن زن جوان در پوشش مسافربر
با اعترافات دو متهم پرونده آنها با دستور سهرابی بازپرس شعبه نهم امور جنایی به اتهام آدم ربایی و سرقت مقرون به آزار بازداشت و برای شناسایی سایر جرایم شان در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *