برگزاری كارگاه‌های آموزشی پیشگیری از وقوع جرم با حضور اصحاب رسانه

22:30 - 05 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۲۴۲۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: كارگاه‌های آموزشی تخصصی برای فعالان رسانه، اصحاب هنر و روابط عمومی‌های ادارات استان خوزستان به زودی برگزار می شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خوزستان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی دادگستری استان خوزستان از برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی برای فعالان رسانه، اصحاب هنر و روابط عمومی های ادارات استان خبرداد.

وی افزود: این كارگاه‌ها با هدف ترویج و ارتقای رویكرد پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی در بین متولیان فرهنگ برگزار می‌شود و امید است تا بعد از این كارگاه، شركت‌كنندگان بیش از پیش در عرصه پیشگیری وارد شوند و در آثار خود از این آموزش‌ها استفاده نمایند.

این مقام قضایی ادامه داد: این كارگاه‌ها در روزهای 13 و 14 مردادماه جاری و در سه نوبت در سالن اجتماعات مجتمع قضایی شهید تندگویان واقع در خرمكوشك اهواز برگزار می‌شود و افرادی كه تمایل به حضور در این كارگاهها را دارند، می‌توانند تا یازدهم مردادماه با شماره تلفن 32283400-061 تماس حاصل نمایند و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین امانت بهبهانی تصریح كرد: حضور در این كارگاه‌ها هزینه ندارد و برای شركت‌كنندگان گواهی پایان دوره صادر می‌شود. لذا باتوجه كارگاهی بودن دوره‌ها، ظرفیت پذیرش محدود است.

گفتنی است، كارگاه آموزشی مسئولان روابط عمومی‌های استان در تاریخ 13 مرداد و كارگاه آموزشی فعالان رسانه (ویژه خبرنگاران) در تاریخ 14 مرداد از ساعت 8:30 تا 13 صبح و كارگاه آموزشی اصحاب هنر از ساعت 14 تا 17 چهار شنبه سیزدهم مردادماه برگزار می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *