سازمان بازرسی پرونده واگذاری اماکن در فرودگاه‌ها را بررسی می‌کند

14:15 - 04 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۱۸۴۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قاضی سراج از ورود سازمان بازرسی به پرونده اماکن در فروشگاه های کشور خبر داد و گفت: درباره واگذاری اماکن مانند CIP(تشریفات تجاری فرودگاهی) و صرافی ها تحقیقاتی انجام داده ایم.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، قاضی سراج رئیس بازرسی کل کشور امروز و در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رؤسای جدید و قدیم دیوان محاسبات کشور در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت 25 پرونده‌ای که حسین رحیمی رئیس سابق دیوان از آن سخن گفت، اظهار داشت: نتایج پرونده‌ها را از دادستان دیوان محاسبات بپرسید.

تحقیقات درباره واگذاری صرافی ها و تشریفات تجاری فرودگاهی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خبر از ورود سازمان بازرسی به پرونده اماکن در فروشگاه های کشور داد و گفت: درباره واگذاری اماکن مانند CIP(تشریفات تجاری فرودگاهی) و صرافی ها تحقیقاتی انجام داده ایم و برنامه ای داریم که از این اماکن بازرسی شود تا ببینیم این مکان ها به چه کسانی و با چه شرایطی واگذار شده است.
 
سراج افزود: طبق تحقیقات، این اماکن به نیروها و بازنشستگان فرودگاه ها و خانواده های آنها واگذار شده و در حال بررسی آن هستیم و امیدوارم به نتیجه خوبی نیز برسیم.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به گزارش ارسال شده از سوی سازمان بازرسی کل کشور درباره بانک دی، بیان داشت: بر روی پرونده مدیران بانک دی کار می‌کنیم و همانطور که دیروز در گزارش سخنگوی قوه قضائیه نیز اعلام شد.

قاضی سراج با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی از تحقیق و تفحص از بانک دی به سازمان بازرسی کل کشور ارسال نشده است، گفت: البته ما در حال بررسی هستیم.

رئیس بازرسی کل کشور در پاسخ به سؤالی درباره پرونده تخلفات مدیران بنیاد شهید انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: این پرونده ربطی به سازمان بازرسی ندارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *