خراسان جنوبی میزبان یک شهید گمنام

2:35 - 05 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۱۶۱۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مردم قدرشناس بیرجند تشییع و در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان تدفین می‌شود.
خراسان جنوبی میزبان یک شهید گمنامبه گزارش گروه سیاسی ، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مردم قدرشناس بیرجند تشییع و در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان تدفین می‌شود.

در همین رابطه سرهنگ علی قاسمی در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس با بیان این موضوع که مردم استان در مراسم استقبال از شهدای گمنام و در برنامه‌های دفاع مقدس سابقه بسیار خوبی دارند، گفت: مراسم استقبال از پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح سه شنبه 5 مردادماه سال جاری با حضور جمعی از خانواده های شهدا و مسئولان استانی در فرودگاه بیرجند انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: پیکر این شهید گمنام بعد از استقبال به معراج شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان منتقل می‌شود و در طول چهار روز برای وداع به شهرستان‌های بیرجند، درح، سربیشه و قاین منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: پیکر این شهید گرانقدر در روز شنبه نهم مرداد ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) پس از مراسم سخنرانی و مداحی از مسجد امام جعفر صادق(ع) واقع در خیابان سجادشهر شهرستان بیرجند تشییع و در ستاد فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی به خاک سپرده می‌شود.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه هم اکنون خراسان جنوبی دارای 114 شهید گمنام است، ادامه داد: با خاکسپاری این شهید گمنام استان خراسان جنوبی دارای 115 شهید گمنام در 42 نقطه می‌شود.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری و سازمان اتوبوسرانی استان باید ایاب و ذهاب مردم مومن و شهید پرور بیرجند برای حضور در این مراسم نورانی مهیا شود  تا با شرکت گسترده در این مراسم با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *