میانه‌روهایی که برای تفریح و سلفی گرفتن، کودک‌کشی می‌کنند/ همکاران "احمد شهید" خوابیده‌اند

11:19 - 02 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۰۷۵۳
دسته بندی: سیاست
جنایت فجیع رخ داده از سوی تروریست‌های مورد حمایت آمریکا در حلب سوریه، باز هم انفعال سازمان‌ها و نهادهای مدعی حقوق بشر را بدنبال داشت.
میانه‌روهایی که برای تفریح و سلفی گرفتن، کودک‌کشی می‌کنند/ همکاران گروه سیاسی : بیش از 5 سال است که آمریکایی‌ها با تقسیم تروریست‌ها به "خوب" و " بد" به بحران سوریه دامن می‌زنند؛ آمریکایی‌ها در یک تقسیم بندی مجعول، هر تروریستی را که در راستای اهداف آن‌ها قدم بردار از نوع خوب معرفی می‌کنند و آن را "گروه میانه رو" می‌نامند و مورد حمایت مالی و تسلیحاتی خود قرار می‌دهند.

یکی از این گروه‌های تروریستی که همواره مورد حمایت مالی و تسلیحاتی آمریکایی‌ها قرار داشت، گروهی موسوم به "نورالدین زنکی" است؛ گروهی که اخیرا فاجعه‌ای به بار آورده که حتی سایر تروریست‌ها از جمله اعضای جبهه النصره را هم شرمنده کرده است.

اعضای این گروه تروریستی هفته گذشته، یک نوجوان 12 ساله فلسطینی به نام "عبدالله عیسی" را که به همراه خانواده‌اش در اردوگاه حندرات در حومه حلب در فقر و عسرت روزگار می‌گذراند، برای تفریح و سلفی گرفتن ذبح کردند؛ این اقدام شنیع و دردآور اگر چه کک آمریکایی‌ها و دبیرکل منفعل و بی‌اراده سازمان ملل را هم نگزاند، اما افکار عمومی جهانیان را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

در سوریه معارض غیرتروریست وجود ندارد


حالا شاید همگان متوجه شده باشند که در سوریه معارض غیرتروریست وجود ندارد، بلکه عده‌ای ددمنش با دلارهای نفتی سعودی‌ها و قطری‌ها و تسهیلات مرزی اردوغان گردنکش، بیش از 5 سال است بر مبنای استراتژی ترسیم شده از جانب آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها، در سوریه به قتل و غارت اشتغال دارند؛ شاید حالا همگان در داخل کشور ارزش و اهمیت مجاهدت‌های مدافعان حرم را درک کنند؛ دلیرمردانی که بدون کمترین توقعی به قصد قرب الهی رهسپار کیلومترها دورتر از مرزهای کشور هستند تا با متوحشین مورد حمایت متمدنین غربی! و مرتجعین عربی به مبارزه بپردازند.

حالا شاید همان مسئولی که در شهریورماه 1392، مدعی شده بود "مردم سوریه از طرف حکومت خودشان مورد حمله شیمیایی واقع شده‌اند"! و بدین ترتیب ادعای دروغین آمریکایی‌ها را تایید کرده بود؛ متوجه شده باشد که عاملان و مباشران کشتار مردم سوریه نه دولت قانونی این کشور که تروریست‌هایی هستند که به اسم گروه میانه رو از خوان مالی و تسلیحاتی آمریکایی‌ها بهره مند می‌شوند.

همکاران "احمد شهید" خوابیده‌اند

اما جنایت فجیع رخ داده از سوی تروریست‌های مورد حمایت آمریکا در حلب سوریه، باز هم انفعال سازمان‌ها و نهادهای مدعی حقوق بشر را بدنبال داشت؛ سازمان‌هایی که در راستای سیاست‌های مستکبرین، هر اتفاق کوچک در کشورهای مستقل را برجسته می‌سازند و با پرونده‌سازی‌های کذایی، آن کشور را مورد هجمه‌های حقوق بشری قرار می‌دهند، این بار در ماجرای نوجوان 12 ساله فلسطینی ترجیح دادند خود را به خواب بزنند و به تاسی از بان کی مون که کودک کشی سعودی‌ها را در یمن به سبب دلارهای نفتی ریاض نادیده گرفت، آن‌ها هم به کودک کشی تروریست های مورد حمایت آمریکا با دیده اغماض بنگرند.

حامیان تروریست‌های به اصطلاح میانه‌رو را بهتر بشناسیم

اما گروه تروریستی "نورالدین زنکی" که جنایت فجیع اخیر را مرتکب شده است، مورد حمایت مالی و تسلیحاتی آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها قرار دارد؛ این موضوعی است که کمترین تردیدی در باب آن وجود ندارد و حتی مسئولان آمریکایی نیز بر روی آن صحه گذاشته اند؛ مارک تونر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پس از انتشار تصاویر فاجعه رخ داده از سوی اعضای این گروه تروریستی، در اظهاراتی مضحک، گفت: "اگر جزییات این گزارش و نقش شبه‌نظامیان این گروه در آن تایید شود، ما نه تنها هر گونه کمکی به آنها را متوقف خواهیم کرد بلکه هرگونه ارتباط آتی با آنها را هم قطع خواهیم کرد"!

اما نقش ترکیه و سازمان جاسوسی آن یعنی "میت" نیز در شکل گیری گروه تروریستی "نورالدین زنکی" غیرقابل انکار است؛ عمده فعالیت‌های این گروه تروریستی در استان حلب است؛ جاییکه ائتلاف آن‌ها با اعضای القاعده، بسیار خسارت آفرین بوده است.

البته رزمندگان جبهه مقاومت با همراهی ارتش سوریه، ضربات سنگینی را در ماه‌های اخیر نثار تروریست‌های "نورالدین زنکی" کرده‌اند؛ در اواخر خرداد ماه در ادامه درگیری‌های محور شمالی استان حلب، "احمد ناصیف"  فرمانده شاخه نظامی این گروه تروریستی، توسط رزمندگان ارتش سوریه به هلاکت رسید.

همچنین طی روزهای گذشته، ارتش سوریه با تصاحب و اشراف بر روی اتوبان کاستیلو در حومه غربی حلب، مسیر امدادی تروریست‌های نورالدین زنکی را قطع کرد و موجب شد آن ها در"مزارع ملاح" تلفات زیادی را متحمل شوند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *