رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

«مدل اورلاندو» در تیراندازی مونیخ اجرا شد

0:20 - 02 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۰۶۴۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: به تروريست هايي كه چند هفته قبل در اطراف تهران بازداشت شدند، گفته شده بود اگر موفق به بمب گزاري نشدند اسلحه اي گير بياورند و بي هدف به جانب مردم شليك كنند.
«مدل اورلاندو» در تیراندازی مونیخ اجرا شدبه گزارش گروه سیاسی ؛ مهدی محمدی در کانال خود در شبکه اجتماعی تلگزام افزوده: سرپل سعودي تاكيد كرده بود اين تيراندازي بي هدف بايد جايي انجام شود كه بيشترين تراكم جمعيت را دارد، مانند ايستگاه مترو، مساجد بزرگ و ...  .

محمدی یادآور شده است: ساعتي پيش يك تيرانداز در ايستگاه متروي مونيخ چند نفر را به ضرب گلوله از پاي درآورد. پيش از اين در اورلاندو و استانبول هم همين الگوي "تيراندازي بي هدف" پياده شده بود. ظاهرا اين راهبرد جديد تروريست هاي وهابي است كه در ادبيات داخلي خود آن را "مدل اورلاندو" مي خوانند.

وی تاکید کرده است: همين راهبرد مي گويد «مدل اورلاندو» بايد در شهرهايي اجرا شود كه تروريست ها "شهروند" آن هستند. اين تازه شروع بازي است. كسي كه با دشنه امريكايي سر كودك ١٢ ساله را مي برد، از به گلوله بستن خلايق در خيابان و مترو ابا نخواهد كرد.




امیر
|
-
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
0
ما باید ایران و حزب الله را ضدتروریسم و مبارزان واقعی و دست عربستان و دوستانشان را افشا کنیم. زمان حرکت سیاسیست که بسیار تاثیرگذار است. این حوادث بسیار تلخ هستند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *