برای فرج امام زمان (عج) در شب و روز اربعین دعا کنید

14:29 - 19 آذر 1393
کد خبر: ۲۰۰۳۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: حضرت آیت الله وحید خراسانی از همه زائرانی که به کربلا مشرف می‌شوند خواستند برای فرج امام زمان (عج) در شب و روز اربعین دست به دعا بردارند.

: حضرت آیت الله وحید خراسانی از همه زائرانی که به کربلا مشرف می‌شوند خواستند برای فرج امام زمان (عج) در شب و روز اربعین دست به دعا بردارند.


به گزارش این مرجع تقلید در دیدار جمعی از روحانیون و مبلغین، با تأکید بر اهمیت تبلیغ دین، وظیفه اصلی مبلغین را تحکیم اعتقادات، بیان احکام و ترویج اخلاق دانسته و اظهارداشتند: توجه دادن مردم به خدای متعال از طریق بیان نعمت های او و تذکر دادن آنان به ولی عصر امام زمان -علیه السلام- بهترین توشه ای است که می توانید از سفر های تبلیغی بگیرید.

معظم له سپس با بیان روایتی از امام صادق -علیه السلام- در مورد اجر کسانی که به شوق امام حسین -علیه السلام- و به خاطر محبت رسول خدا -صلی الله علیه وأله وسلم- ، امیرالمؤمنین -علیه السلام- و فاطمه زهرا -علیها السلام- به زیارت آن حضرت می روند، گفتند: خوشا به حال آنان که با پای پیاده در بیابان ها به سمت کربلا حرکت می کنند.


حضرت آیت الله وحید خراسانی در پایان سخنان خود از همه زائرانی که موفق به زیارت امام حسین -علیه السلام- در اربعین می شوند خواستند که در حرم مطهر آن حضرت در شب و روز اربعین دست به دعا بردارند و برای فرج امام زمان (علیه السلام) دعا کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *