سرقت دهها تن محموله پتروشیمی توسط راننده کامیون ها در همدان

12:48 - 30 تير 1395
کد خبر: ۱۹۹۹۰۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
جانشين فرمانده انتظامی استان همدان از شناسايی و کشف سرقت محموله های پتروشيمی و دستگيری 10 متهم در اين زمينه خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ فرامرز به گذر، گفت: در پی دریافت خبری  مبنی بر اینکه تعدادی از رانندگان ناوگان حمل و نقل بین جاده ای که محموله هایی از قبیل مواد اولیه پتروشیمی از مبدا بنادر امام خمینی (ره)، ماهشهر و دیگر بنادر را تحویل گرفته و با توجه به سودآوری هایی که داشته است توسط تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب در طول مسیر و قبل از رسیدن محموله به مقصد،  رانندگان با تبانی در محل هایی اقدام به تخلیه مقادیری بیش از دو تا سه تن از کل محموله می کردند، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی افزود: به لحاظ حساسیت موضوع و کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص، اکیپی از ماموران مجرب پلیس آگاهی به صورت کاملا غیر محسوس و تعقیب و مراقبت های ویژه مطلع شدند سه دستگاه کامیون تریلر حامل تروفنالات (پتروشیمی) به مقدار 22 تن به فاصله یک ساعت از هم  وارد شهرک صنعتی بهاران شدند که متعاقب آن، عملیات دستگیری و محاصره کامل محل انجام شد.
 
به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان همدان ، 10نفر از متهمان در کارگاه مورد نظر که با ابزار آلات مخصوص و جاروبرقی های بزرگ صنعتی در حال تخلیه مقداری از محموله بودند، دستگیر شدند.
 
 
سرهنگ به گذر ادامه داد: در بازرسی های صورت گرفته از داخل کارگاه بیش از 6 هزار کیلوگرم مواد پتروشیمی (تروفنالات) در داخل کیسه های 50 کیلوگرمی كشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضائی شدند.  




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *