رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تعیین دفاتر ازدواج و طلاق خراسان رضوی به عنوان پایلوت ثبت اثر انگشت الکترونیکی در کشور

5:30 - 30 تير 1395
کد خبر: ۱۹۹۵۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
غلامرضا رحمتی زاده مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی از پایلوت دفاتر ازدواج و طلاق خراسان رضوی در اخذ اثر انگشت الکترونیکی کشور در فرآیند ثبت الکترونیکی وقایع ازدواج و طلاق در سطح استان خراسان رضوی خبر داد.
غلامرضا رحمتی زاده مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از پایلوت دفاتر ازدواج و طلاق خراسان رضوی در اخذ اثر انگشت الکترونیکی کشور در فرآیند ثبت الکترونیکی وقایع ازدواج و طلاق در سطح استان خبر داد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی افزود در راستای اجرای سیاست‌های سازمانی و اصلاح فرایندها و خدمات رسانی بهتر به مردم طرح اخذ اثر انگشت در سامانه دفاتر ازدواج و طلاق در سطح استان خراسان رضوی به صورت پایلوت کشوری در حال اجرا است که به این منظور تمامی دفاتر ازدواج و طلاق در سطح استان به دستگاه الکترونیکی اخذ اثر انگشت تجهیز شده‌اند.

رحمتی زاده با اشاره به ذخیره سازی اثر انگشت در سامانه دفاتر ازدواج و طلاق افزود این طرح موجب اعتماد بخشی کامل و از بین رفتن جعل هویت و سوء استفاده افراد در زمینه ثبت وقایع ازدواج و طلاق می‌شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی گفت در این استان به عنوان استان پایلوت از امروز 27 تیرماه سال جاری اخذ اثر انگشت در ثبت وقایع طلاق اجباری شده است.

وی افزود در حال حاضر 206 دفتر رسمی ثبت ازدواج و 57 دفتر رسمی ثبت طلاق در سطح استان خراسان رضوی فعال می‌باشد. 





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *