شناسایی محرومین در محلات شمال تهران آغاز شد

22:40 - 24 تير 1395
کد خبر: ۱۹۷۵۰۱
طرح همسایه محبت با شناسایی محرومین و ایتام توسط خانه های جهاد و ایثار محلات شمال تهران آغاز شد.
سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک گفت: این طرح یک حرکت برای شناسایی خانواده‌های محروم و نیازمند و کمک به حل مسائل آنها از طریق افراد خیر هر محله است و در واقع می‌خواهیم کمک‌های خیرین و حمایت‌های مردمی را از طریق خود مردم به دست محرومین برسانیم.

وی گفت: در حال حاضر 27 خانه جهاد و ایثار در محلات شمال تهران فعالیت می کنند که مجری طرح همسایه محبت شدند و مسئولین این خانه ها در اجرای طرح و شناسایی محرومین و ایتام و مبارزه با فقر زدایی و اجرای آن در مقیاس محله با محوریت مدیریت محله اقدام می کنند.

کارگران تصریح کرد:  هدف از اجرای طرح همسایه درمرحله دوم از فرآیند توانمند سازی محرومین است که باتوجه به اطلاعات بدست آمده از نیازمندان در مرحله اول و به منظور شناسایی دقیق نیازهای خانواده های محروم و رفع مشکل آن ها با پیدا کردن حامی برای این عزیزان اجرا می شود.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر جهت اجرای این طرح اطلاع رسانی های لازم با نصب  پوستر، بنر و توزیع بروشور و فرم ثبت نام جهت اطلاع خیرین در تمامی سراهای محلات سطح منطقه یک انجام شده است و خیرین می توانند با ثبت نام در این طرح، اعلام آمادگی کنند تا نیازمندان محله خود را حمایت کنند.
  • انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *