لزوم راه اندازی سامانه‌های هوشمند شناسایی و مبارزه با کالای قاچاق

2:30 - 24 تير 1395
کد خبر: ۱۹۷۱۹۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
علیمحمدی، راه اندازی سامانه نرم افزاری جامع یکپارچه سازی و نظارت بر فرایند تجارت را یک اقدام لازم و بسیار اساسی جهت پیشگیری و کاهش جرم قاچاق کالا و ارز در کشور دانست.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری، راه اندازی سامانه  نرم افزاری جامع یکپارچه سازی و نظارت بر فرایند تجارت را یک اقدام لازم و  بسیار اساسی جهت پیشگیری و کاهش جرم قاچاق کالا و ارز در کشور دانست.

عبدالرضا علیمحمدی در جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان چهارمحال و بختیاری، با تأکید بر اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: دستگاه‌هایی که در فصل دوم این قانون برای آنان وظیفه ای در راستای ایجاد و راه اندازی سامانه‌های الکترونیکی و هوشمند، تعریف شده است باید نسبت به راه اندازی سامانه‌های مذکور اهتمام ویژه ای داشته باشند.

در این جلسه مقرر گردید کلیه دستگاه‌های عضو کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز  موانع و مشکلات در بحث سامانه‌های الکترونیکی مربوطه را پس از بومی سازی به دبیرخانه کارگروه واقع در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان چهارمحال و بختیاری، ارسال شود تا پیگیری‌های لازم در راستای رفع موانع مذکور انجام گیرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *