رضایت‌مندی سهامداران از بازار سرمایه با افزایش خدمات الکترونیک

11:16 - 23 تير 1395
کد خبر: ۱۹۷۰۴۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، ویترین ارتباط سهامداران با بازار سرمایه است و باید خدمات خود را به آنها افزایش دهد.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، محمد فطانت در مراسم رونمایی از دو محصول شرکت سپرده گذاری در نهمین نمایشگاه بورس، بانک بیمه در خصوص راه اندازی درگاه الکترونیکی در بازار سرمایه گفت: راه اندازی درگاه الکترونیکی سهامداران، گام نخست در افزایش ارائه خدمات به سهامداران است و باید خدمات الکترونیک بازار سرمایه به مشتریان همچنان ارتقا یابد.
 
وی با بیان اینکه انتظار سهامداران در سال های اخیر افزایش چشمگیری یافته است، گفت: هر چقدر خدمات در بستر پس از معاملات افزایش یابد، رضایت‌مندی سهامداران از بازار سرمایه نیز بیشتر خواهد شد.
 
رئیس سازمان بورس یکی از دغدغه‌های سهامداران بازار سرمایه را دریافت سود از شرکت‌ها اعلام کرد و گفت: امیدوارم با همکاری ناشران بتوان این نقصیه را از طریق شرکت سپرده گذاری برطرف کرد.
 
 فطانت به حضور سرمایه گذاران خارجی در بازار سرمایه ایران اشاره کرد و اظهار داشت: به طور حتم این گروه از سرمایه گذاران حضور فیزیکی در بازار سرمایه نخواهند داشت و باید بسترهای الکترونیکی مناسب برای پرداخت سود، ارائه گزارش‌های گردش خرید و فروش و ... آنها فراهم شود.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *