رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کلینیک‌های مشاوره همکار با دادگاه‌های خانواده تعیین شدند

9:01 - 23 تير 1395
کد خبر: ۱۹۶۵۴۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
علیمحمدی گفت: در جلسه شورای مشورتی واحد مشاوره استان چهارمحال وبختیاری، کلینیک‌های مشاوره همکار با دادگاه‌های خانواده در مراکز شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری تعیین شدند.
عبدالرضا علیمحمدی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی گفت: با توجه به آمارهای صلح و سازش در کلینیک مشاوره خانواده دادگستری شهرستان شهرکرد، مشخص گردید وجود کلینیک‌های مشاوره خانواده در سطح استان چهارمحال وبختیاری می‌تواند نقش بسزایی در تحکیم بنیان خانواده، پیشگیری از وقوع طلاق و پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی ایفا کند.

وی ادامه داد: در جلسه شورای مشورتی واحد مشاوره استان چهارمحال وبختیاری کلینیک‌های مشاوره خانواده در مراکز شهرستان‌های استان با توجه به بررسی‌های انجام شده تعیین شد.

این مقام قضایی عنوان کرد: موسسه مشاوره روانشناسی روشنگر، هدایتگر راه سبز و روان آسا، مرکز مشاره راهی دیگر، مرکز خدمات روانشناسی امید و مرکز مشاوره نسیم آرامش(رزرو) کلینیک‌های مشاور در شهرستان شهر کرد هستند.

علیمحمدی مرکز مشاوره اردیبهشت و مرکز مشاوره رشد را به عنوان مراکز مشاوره در شهرستان بروجن معرفی کرد.

معاون اجتماعی دادگستری چهارمحال و بختیاری همچنین مرکز مشاوره علمی راه سبز شلمزار در شهرستان کیار، کلینیک مدکاری اجتماعی آوین در شهرستان بن، کلینیک مددکاری اجتماعی آرامش در شهرستان اردل، مرکز مشاره راز مهر در شهرستان سامان، موسسه تخصصی تبسم زندگی و مرکز مشاوره بهبود در شهرستان لردگان، مرکز سلامت روان محل راه زندگی در شهرستان کوهرنگ و مرکز مشاوره الفبای زندگی در شهرستان فارسان را به عنوان مراکز مشاوره همکار  دادگاه های خانواده معرفی کرد.

وی همچنین در خصوص مراکز مشاوره مورد تایید شورای مشورتی گفت: مقرر گردید که پس از ارجاع پرونده‌های اختلاف خانوادگی به مراکز مشاوره در سراسر استان عملکرد سه ماهه آنان مورد بررسی و بازرسی قرار گیرد و در صورت استفاده از تمام ظرفیت‌های اعلامی مراکز مانند تیم‌های معرفی شده این مراکز بصورت قطعی معرفی شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *