آمادگی بورس ایران برای استقبال از سرمایه گذاران خارجی

14:02 - 21 تير 1395
کد خبر: ۱۹۶۲۲۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تهران گفت: اثرات مثبت اجرایی شدن بر جام در بورس تهران قابل مشاهده بوده و بورس ایران آمادگی لازم را برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی دارد.
به گزارش گروه اقتصاد ، محمد فطانت در دومین روز نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در خصوص آمادگی بورس ایران برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی گفت: دولت ایران مصمم است، مأموریت‌های دوران پساتحریم را به خوبی اجرا کند. ما می‌خواهیم روابط با کشورهای دیگر گسترش یابد. همچنین با توجه به پتانسیل‌های موجود در اقتصاد ایران، سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند به بیشترین بازده دست پیدا کنند. سرمایه گذاران خارجی در بازار ایران می‌توانند به عنوان مشاورهای نهادهای مالی فعال باشند و سازمان بورس از این همکاری‌ها استقبال می‌کند.
 
وی ادامه داد: اثرات اجرایی شدن برجام بر بازار ایران مشخص است و بورس ایران می‌تواند سرمایه‌گذاران خارجی را به بیشترین بازده برساند.

رئیس سازمان بورس خاطر نشان کرد: شرایط اقتصادی ایران پس از اجرا شدن برجام تغییرات قابل توجه‌ای داشته است و همانطور که مشاهده می‌کنید شاخص بازار سهام پس از رفع تحریم‌ها از ۶۲ هزار واحد به بیش از ۷۴ هزار واحد رسیده است که این اثر مستقیم بر جام بر بازار سرمایه ایران است.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *