وزارت کشور: هویت عاملان حمله تروریستی ریجاب مشخص نیست

19:44 - 20 تير 1395
کد خبر: ۱۹۵۹۰۵
پیرامون حادثه ریجاب گفت :هویت حمله کنندگان به ماشین فرماندار دالاهو و نماینده اسلام آباد غرب مشخص نیست که به چه گروهی تعلق دارند . اکنون هم نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در منطقه برای دستگیری آنها حضور دارند.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از ایسکانیوز؛ حسینعلی امیری، قائم مقام وزیر کشور پیرامون سوء قصد تروریستی در شهر ریجاب به نماینده اسلام آباد غرب و فرماندار دالاهو گفت: حشمت الله فلاحت پیشه و فرامرز اکبری مورد حمله مسلحانه افراد ناشناسی که با یک دستگاه پژو 405 بودند قرار می گیرند که دونفر در این حادثه مسلحانه جان خود را از دست داده و دو نفر مجروح شده اند.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه دو نفر در این حادثه جان باخته اند اضافه کرد: یکی از سرنشینان و راننده خودرو حامل فرماندار و نماینده اسلام آباد غرب درگذشتند.

وی گفت: فرماندار دالاهو مجروح شده و حشمت الله فلاحت پیشه در حال پیاده شدن از ماشین آسیب جزئی دیده است و جراحت او ناشی از اصابت گلوگه نیست.

امیری بیان کرد: هویت حمله کنندگان مشخص نیست که به چه گروهی تعلق دارند ، اکنون هم نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در منطقه تلاش دارند تا آنها را دستگیر کنند و اینکه گفته می شود این اقدام از سوی گروهک پژاک صورت گرفته اکنون نمی توانیم هیچ ماهیتی را تایید و مشخص کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *