رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری کلاس مهارت‌های اساسی و پیشگیری از اعتیاد در زندان میاندوآب

22:20 - 20 تير 1395
کد خبر: ۱۹۵۸۰۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
کارگاه آموزشی مهارت‎های اساسی و پیشگیری از اعتیاد برای خانواده‎ها و مددجویان در محل سالن ملاقات زندان میاندوآب برگزار شد.
برگزاری کلاس مهارت‌های اساسی و پیشگیری از اعتیاد در زندان میاندوآببه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی سازمان زندان های کشور ،کارگاه آموزشی مهارت‎های اساسی و پیشگیری از اعتیاد برای خانواده‎ها و مددجویان در محل سالن ملاقات زندان میاندوآب برگزار شد.

در این کارگاه علاوه بر برگزاری نمایشگاه عبرت از اعتیاد به عنوان بزرگترین تهدید در فروپاشی بنیان خانواده ها و یکی از مؤثرترین عوامل طلاق نام برده شد.
 
سرهنگ شکری معاونت اجتماعی و پیشگیری منطقه انتظامی شهرستان میاندوآب و مدرس این کارگاه آموزشی گفت: به منظور ارتقاء سطح توانایی افراد جهت حل مؤثر این مسائل و مقابله با مشکلات موجود، نیاز به توجه جدی و برنامه ریزی دقیق وجود دارد، زیرا توانایی در حل مسائل و مشکلات نقش تعیین کننده ای در تأمین سلامت روانی، موفقیت فردی و زندگی سالم دارد.
 
وی برنامه ریزی صحیح و اصولی و در کنار آن درست عمل نمودن در جهت حفظ و صیانت از بنیان خانواده ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: آموزه های دینی و پیروی از توصیه بزرگان می تواند ما را در مسیر رشد و تعالی زندگی و رسیدن به کمال سوق دهد و این مهم در طولانی مدت برای انسانها لازم و ضروری است.
 
سرهنگ شکری  اضافه کرد: مهارت‌های زندگی باعث گسترش بهداشت روانی،جلوگیری از رفتارهای خشونت آمیز و مخرب فرد، گسترش ارتباطات آدمی، از بین بردن آسیب‌های فردی و اجتماعی و غیره می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *