رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

طرح نماد در البرز اجرایی می‌شود

9:35 - 20 تير 1395
کد خبر: ۱۹۵۵۳۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جوهری گفت: نشستی با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو پروژه ملی نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) به منظور فراهم سازی مقدمات اجرای این طرح برگزار شد.
مهدی جوهری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از اجرایی شدن طرح نماد در البرز خبر داد و گفت: در این رابطه نشستی با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو پروژه ملی نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) به منظور فراهم سازی مقدمات اجرای این طرح برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه جزئیات طرح و نحوه اجرایی نمودن آن به همراه ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های متولی مورد بررسی حاضرین قرار گرفت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز امضای سند ائتلاف نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان توسط 9 دستگاه را نشان دهنده اهمیت بحث پیشگیری‌های رشد مدار دانست و اظهار داشت: همگان به این موضوع اذعان دارند که بیشترین هنجارمندی و یادگیری، در دوران کودکی رخ می‌دهد و اگر سرمایه‌گذاری خوبی در این زمینه صورت پذیرد، در آینده در بحث پیشگیری از آسیب‌ها موفقیت حاصل خواهد شد.

جوهری با اشاره به حضور 9 دستگاه در اجرای این طرح گفت: تاکنون طرح‌ها و اقدامات پیشگیرانه بسیاری از طریق هر کدام از دستگاه‌های ذیربط و با همکاری آموزش و پرورش در مدارس صورت پذیرفته که نتایج مورد انتظار را نداشته است.

وی افزود: این سند به دنبال این است که اقدامات جزیره‌ای دستگاه‌ها را در این خصوص به صورت یکپارچه درآورده و با قدرت در بحث پیشگیری از آسیب‌ها وارد شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *