بازدید دادستان از کلیه بندهای زندان مرکزی زنجان

22:20 - 19 تير 1395
کد خبر: ۱۹۵۳۶۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام مظفری دادستان مرکز استان زنجان با حضور چند ساعته در زندان مرکزی و بازدید از کلیه واحدها و بندهای مستقر در زندان با مددجویان از نزدیک و به صورت چهره به چهره در جهت بررسی و مساعدت نسبت به درخواست‌های مطرح شده ملاقات کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، حجت الاسلام مظفری دادستان مرکز استان زنجان با حضور چند ساعته در زندان مرکزی و بازدید از کلیه واحدها و بندهای مستقر در زندان با مددجویان از نزدیک و به صورت چهره به چهره در جهت بررسی و مساعدت نسبت به درخواست‌های مطرح شده ملاقات کرد.

مظفری دادستان عمومی و انقلاب زنجان، پس از بازدید از بند نسوان در محل ملاقات تلفنی مددجویان حضور یافت و ضمن بازدید از این مکان، با خانواده‌های زندانیان نیز ملاقات کرد.

در همین رابطه تعدادی از خانواده‌های زندانیان مشکلات و درخواست‌های خود را با دادستان مرکز استان زنجان از نزدیک مطرح و راهنمایی و ارشادات قضایی لازم را اخذ کردند.

 دادستان مرکز استان زنجان در این بازدید شخصاً و به همراه رئیس زندان مرکزی زنجان با مراجعه به کلیه بندهای زندان مرکزی، ضمن بررسی شرایط محیطی، به صورت چهره به چهره با کلیه زندانیان بندهای مختلف اعم از مددجویان تحت قرار و محکومین محاکم ملاقات کرد.

در این بازدید کلیه مددجویان درخواست‌های خود را اعم از عفو ، آزادی مشروط، مرخصی، تسریع در رسیدگی، انتقال، تبدیل قرار و ... با دادستان زنجان مطرح کرده و وی نیز دستورات مقتضی را صادر کرد.

شایان ذکر است در این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید، طبق بخشنامه موجود و با رعایت ضوابط مربوطه نسبت به مرتفع نمودن مشکلات مددجویان مساعدت‌های لازم بعمل آمد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *