تمدید ثبت نام اردوی جهادی دانشگاهیان وزارت بهداشت

16:40 - 15 تير 1395
کد خبر: ۱۹۴۲۸۳
مهلت ثبت نام در اردوهای جهادی دانشگاهیان وزارت بهداشت به دلیل استقبال گسترده دانشجویان و درخواست‌های برخی از کارکنان و اساتید وزارت بهداشت تا ۲۰ تیرماه تمدید شد.
تمدید ثبت نام اردوی جهادی دانشگاهیان وزارت بهداشتبه گزارش گروه جامعه ،اردوهای جهادی دانشگاهیان وزارت بهداشت به همت معاونت فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس این وزارتخانه و با مشارکت معاونت‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تابستان سال جاری برگزار می‌شود.
 
این اردوها با هدف افزایش روحیه خودباوری و کارجهادی و تلاش در مسیر بهبود وضعیت عمرانی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی مناطق محروم، همسو نمودن و هم‌افزایی ظرفیت نهادهای اجرایی کشور به منظور افزایش بازدهی فعالیت‌های جهادی در شرایط اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شوند.
 
در این دوره از اردوها که ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است، متقاضیان می‌توانند تا ۲۰ تیرماه سال جاری به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت به نشانی       farhangi.behdasht.gov.ir مراجعه کرده و در قسمت «فرم ثبت‌نام اردوهای جهادی» این وب‌سایت ثبت نام کنند.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *