36 زندانی جرائم غیرعمد در گرمی چشم انتظار همت خیرین هستند /جشن گلریزان در شهرستان گرمی برگزار شد

22:20 - 10 تير 1395
کد خبر: ۱۹۲۰۴۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام مهدوی راد گفت: 36 زندانی جرایم غیرعمد در زندان گرمی مغان برای آزادی خود چشم انتظار همت خیرین منطقه هستند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومي اداره زندان گرمی، در هفته انتهایی ماه مبارک رمضان جشن گلریزان با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در شهرستان گرمی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از خیرین و مسؤلان دستگاهای اجرایی و قضائي در مسجد جامع گرمی برگزار شد حجت الاسلام صفری امام جمعه گرمی با اشاره به اینکه یکی از فلسفه های زکات رفع نیاز گرفتاران است گفت : « زندانیانی که به جرم مالی به زندان افتاده اند و توان پرداخت بدهی خودرا ندارند ودر زندان مانده اند درحد یک فقیر هستند که وظیفه ما است که به آنها کمک کنیم تا از زندان آزاد شوند .»

حجت الاسلام صفری بابیان اینکه وقتی سرپرست خانواده ای وارد زندان میشود خانواده او آسیب پذیر شده و هر لحضه ممکن است صدمات غیر قابل جبرانی متحمل شود گفت: « کسانی هستند که از این فرصتها برای اجرای مقاصد سوءخود بهره می برند که در نهایت آسیب آن گریبانگیر جامعه وما خواهد شد.»

 معاون رییس دادگستری شهرستان گرمي نیز گفت: « ۳۶ زندانی جرایم غیرعمد در زندان گرمی مغان برای آزادی خود چشم انتظار همت خیرین منطقه هستند. » وی مبلغ محکومیت این افراد را بیش از ۲۳ میلیارد ریال ذکر کرد و خواستار همت خیرین برای آزادی آنها شد.

حجت الاسلام مهدوی راد افزود: « ستاد دیه استان پارسال با همت خیرین ۳۱۸ نفر از محکومین جرایم غیرعمد استان را با مجموع بدهی ۱۵۱میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال از زندان های استان آزاد کرد. »‌

گفتنی است در این مراسم خیّرین مبلغ دويست ميليون ریال هدایای خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از زندان گرمی اهدا کردند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *