همکاری دانشگاه خواجه نصیر با متخصصان و دانشمندان ایرانی غیرمقیم

3:55 - 10 تير 1395
کد خبر: ۱۹۱۷۴۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
معاون بین الملل دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از عضویت این دانشگاه در «طرح همکاری با متخصصان و دانشمندان ایرانی غیرمقیم» خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ، فرهاد یزدان دوست با اشاره به «طرح همکاری با متخصصان و دانشمندان ایرانی غیرمقیم» افزود: با پیگیری های به عمل آمده، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی عضو «طرح همکاری با متخصصان و دانشمندان ایرانی غیرمقیم» شد.
 
وی افزود: این طرح که از سوی بنیاد ملی نخبگان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به اجرا درآمده است امکان جذب همکاری متخصصان و دانشمندان ایرانی خارج از کشور را به صور مختلف، اعم از پسادکتری، فرصت مطالعاتی، استاد مدعو و معین و برگزاری سخنرانی و کارگاههای تخصصی فراهم می آورد.
 
معاون بین الملل دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی افزود: با عضویت دانشگاه در این طرح به صورت رسمی و در قالب پایگاه تخصصی همکار، امکان بهره برداری از تسهیلات تخصیصی در تمام زمینه های مورد اشاره ایجاد شده است.
 
وی از اعضای هیأت علمی دانشگاه خواست تا با مراجعه به سایت بنیاد ملی نخبگان به آدرس: http:international.bmn.ir/plans  ضمن کسب اطلاعات دقیق از امکانات فراهم آمده نسبت به برنامه ریزی و استفاده از آن اقدام کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *