شورای نگهبان امت اسلامی را به حضور گسترده در راهپيمايی روز جهانی قدس فراخواند

13:27 - 09 تير 1395
کد خبر: ۱۹۱۵۷۸
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
شورای نگهبان، طی بيانيه‌ای ضمن بزرگداشت روز جهانی قدس و تجديد اعلام حمايت از ملت مظلوم فلسطين و انزجار از جنايات فجيع رژيم صهيونيستی، امت اسلامی را به حضور پر شور در راهپيمايی روز قدس فراخواند.
شورای نگهبان امت اسلامی را به حضور گسترده در راهپيمايی روز جهانی قدس فراخواندبه گزارش گروه سیاسی ، به نقل از اداره كل روابط عمومی شورای نگهبان، این شورا در بیانیه ای امت اسلامی را به حضور گسترده در راهپيمايی روز جهانی قدس فراخواند.

 متن این بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

بسمه تعالی

فلسطین پاره تن اسلام است. امام‌خمینی (ره)

در آستانه فرارسیدن روز قدسی دیگر در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان، همچنان پاره تن اسلام، فلسطین عزیز امت اسلامی و قدس شریف قبله‌گاه اول مسلمین در اشغال رژیم منحوس و جنایتكار صهیونیستی قرار دارد و همواره جنایات شنیع این رژیم غاصب با حمایت‌های تمام و كمال قدرت‌های استكباری و در رأس آنها آمریكای جنایتكار و انگلیس خبیث و همراهی برخی از سران مرتجع كشورهای عربی علیه مردمی مظلوم و ستمدیده فلسطین تكرار می‌شود. 

از سویی دیگر توطئه‌های مداوم استكبار جهانی چند سالی است كه جهان اسلام را در فتنه قومی و مذهبی عمیقی فرو برده و اذهان عموم مردم جهان را از مسئله فلسطین كه باید مسئله اول جهان اسلام باشد به جنایات تكفیری‌های فریب‌ خورده و جاهل معطوف كرده است. 

اما بار دیگر ملت عدالتخواه، هوشیار و بصیر ایران اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، این یادگار گرانقدر بنیانگذار كبیر انقلاب را به جهان یادآوری خواهند كرد و امسال پر شورتر از سال‌های گذشته وحدت،‌ همدلی و پیشتازی خود در استكبارستیزی را به رخ جهانیان خواهند كشید و با فریادهای مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر ضمن انزجار از جنایات فجیع رژیم خونخوار صهیونیستی، بر اهمیت روز قدس و لزوم حمایت از مظلومان و ستمدیدگان جهان به ویژه مردم مسلمان فلسطین تأكید خواهند كرد.

اعضای شورای نگهبان نیز با آرزوی محقق شدن وحدت تمامی امت‌های اسلامی و رها شدن آنها از آتش فتنه‌ها و همچنین امید به پیروزی همه مظلومین و مستضعفین جهان در برابر قدرت‌های ظالم و مستكبر به ویژه مردم بحرین و یمن، در این مراسم با مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی همراه و در سیل خروشان راهپیمایان روز جهانی قدس حضور خواهند یافت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *