احتمال شکایت ماشین‌سازی از تراکتورسازی

11:12 - 09 تير 1395
کد خبر: ۱۹۱۴۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیران باشگاه ماشین‌سازی به شدت از اقدام اخیر تراکتورسازی برسر جذب بازیکن تحت قرارداد این تیم ناراحت هستند.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مسئولان باشگاه ماشین‌سازی بعد از گرفتن رضایتنامه سامان نریمان‌جهان از باشگاه گسترش فولاد و در مسیری که گویا قرار است این بازیکن با ماشین‌سازی قراردادش را ثبت کند فضای رسانه‌ای را آنچنان که باید و شاید خبری نکردند.

جدا از اینکه این اتفاق بیفتد و نریمان‌جهان به جمع بازیکنان رسول خطیبی بپیوندد یا اینکه مقصد دیگری را انتخاب کند، این اقدام باشگاه ماشین سازی بابت رسانه‌ای نکردن روند مذاکرات با این بازیکن به رفتار اخیر تیم همشهری یعنی تراکتورسازی برمی‌گردد.

گویا ماشین سازان برسر ماجرای محمد نادری که با این تیم قرارداد داخلی امضا کرد و در نهایت سر از تراکتورسازی در آورد بسیار ناراحت هستند و نخواستند این مشکل برای نریمان‌جهان هم به وجود بیاید.

در این زمینه حتی شنیده می‌شود باشگاه ماشین‌سازی از محمد نادری و باشگاه تراکتورسازی بابت این اقدام حریف همشهری به دنبال شکایت کردن است تا از حق ضایع شده خود دفاع کند.

به گزارش میزان، به نظر می‌رسد برخورد ماشین‌سازی و تراکتورسازی در لیگ شانزدهم به واسطه حضور امیر قلعه‌نویی و رسول خطیبی سرشار از اتفاق باشد که یکی از این مسائل را می‌توان به موضع دو تیم برسر رنگ صندلی‌های ورزشگاه یادگار امام (ره) دانست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *