بهترین دوستان آمریکایی ها در منطقه دیکتاتورها هستند/حکومت عربستان متکی به ملت و شایسته سالاری نیست

10:00 - 03 تير 1395
کد خبر: ۱۸۹۳۳۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن محکوم کردن سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین اذعان داشت: بهترین دوستان آمریکایی ها در منطقه دیکتاتورها هستند که در پشت پرده از سوی آنها حمایت می شوند.
بهترین دوستان آمریکایی ها در منطقه دیکتاتورها هستند/حکومت عربستان متکی به ملت و شایسته سالاری نیستحسین شیخ الاسلام مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی اظهار کرد: با روی کار آمدن تیم جدید شاهنشاهی سعودی و علاقمندی بیش از حد پسر پادشاه عربستان به جانشینی وی، شاهد هستیم که این رژیم سیاست های ظالمانه ای در قبال کشورهای همسایه خود اتخاذ می کند چرا که حکومت در عربستان متکی به ملت و شایسته سالاری نبوده و دموکراسی در آن جریان ندارد.

وی افزود: بحران بحرین از آنجا شکل گرفت که بحرینی ها درخواست اجرای دموکراسی را داشتند، از این رو این مسأله باعث هراس عربستان از انتقال این تفکر به کشور خود شد که نتیجه آن نیز اعزام نیروهای آل سعود به بحرین بود.

شیخ الاسلام در پایان ضمن محکوم کردن سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین اذعان داشت: بهترین دوستان آمریکایی ها در منطقه دیکتاتورها هستند که در پشت پرده از سوی آنها حمایت می شوند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *