رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعضای ستاد اجرایی سند تحول بنیادین منصوب شدند

19:30 - 31 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۸۰۵۶
اعضای ستاد اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منصوب شدند.

به گزارش گروه جامعه ، طی احكام جداگانه ای از سوی وزیر آموزش و پرورش، اعضای ستاد اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منصوب شدند.

متن حكم علی اصغر فانی خطاب به اعضای ستاد به شرح زیر است:

نظربه تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این ابلاغ به عنوان «عضو ستاد اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» منصوب می شوید.

نظر به اینكه راهبرد اصلی وزارت آموزش وپرورش در طول برنامه ششم توسعه، اجرای متوازن و همه جانبه سند تحول بنیادین است وستاد اجرایی، مسئولیت هماهنگی و پی گیری و نظارت بر اجرای مصوبات شورای راهبری را برعهده دارد، لازم است با مشاركت و همكاری معاونان، مدیران و كارشناسان ضمن تأكید بر راهبردها وسیاست های اجرایی و برنامه های مصوب در سال 95، زمینه تحقق اهداف سند تحول بنیادین را فراهم آورید.

توفیق روزافزون جناب عالی را در اجرای وظایف محول در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند منان خواستارم.

گفتنی است؛ مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت، جبار رضایی مشاور وزیر در امور اتاق های فكر، عطاءالله صیفی مشاور وزیر، حسین فرزانه مشاور اجرایی وزیر، بهرام كریمی مشاور وزیر در طرح استقرار تحول بنیادین، محمد احمدی مشاور وزیر در برنامه ریزی و سرمایه انسانی، رحیم آصفی معاون اداری، اسناد و پی گیری دفتر وزارتی و مجید رعنایی معاون

برنامه ریزی، نظارت و ارزشیابی شورای عالی آموزش و پرورش به عضویت در ستاد اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منصوب شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *