رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید سرزده معاونت نظارت بر امور زندانیان از ندامتگاه مرکزی کرج

13:07 - 30 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۷۶۹۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در راستای بررسی وضعیت قضایی مددجویان، محمد آقایاری معاونت نظارت بر امور زندانیان دادستانی کرج به همراه آقایان هدایی و ملااحمدی قضات ناظر بر زندان از ندامتگاه مرکزی کرج بازدید کردند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها،در راستای بررسی وضعیت قضایی مددجویان ، محمد آقایاری معاونت نظارت بر امور زندانیان دادستانی کرج به همراه آقایان هدایی و ملااحمدی قضات ناظر بر زندان از ندامتگاه مرکزی کرج  بازدید کردند.

سید مجتبی حسینی مدیر ندامتگاه مرکزی کرج ضمن ابراز خرسندی از حضور معاون دادستان و قضات در ندامتگاه مرکزی گفت: این بازدیدها در جهت رفع مشکلات قضایی و افزایش نشاط مددجویان و بررسی عرایض حضوری آنها انجام می‌شود و حضور مستمر قضات نیز موجب دلگرمی و تسریع در روند رسیدگی به مشکلات مددجویان است.

معاون دادستان پس از بازدید از چند اندرزگاه و حضور در سالن تربیت بدنی که همزمان مسابقه  فینال والیبال مددجویان در حال برگزاری بود به تماشای لحظاتی از آن بازی پرداخت.

وی همچنین با دیدار چهره به چهره با برخی از مددجویان و حضور در دارالقرآن در جمع مددجویان اندرزگاه گفت: زندان می‌تواند فرصت خوبی برای خودسازی باشد و از مددجویان خواست تا در این ماه پر خیر و برکت در زندان با بهره مندی از کلاس‌های فرهنگی، قرآنی با قرآن مانوس و بیشتر آشنا شوند و در راه قرآن و ائمه اطهار در مسیر سعادت گام بردارند.

آقایاری در ادامه افزود: با توجه به تراکم بالای زندانیان دل هر انسانی به درد می آید.

وی تاکید کرد: بایستی در مسیر امامان گام برداریم و آنان را الگوی خود در زندگی قرار دهیم و با توجه به اینکه برخی از امامان ما در زندان بوده اند هیچگاه دست از فعالیت خود در مسیر سعادت بر نداشتند و لحظه ای زندان نتوانست از میزان عبادت آنان ذره ای کم نماید و از آنان خواست تا در این مسیر گام بردارند.

آقایاری ضمن بازدید از قسمت های مختلف ندامتگاه از هماهنگی و همکاری و زحمات مدیر و کارکنان مجموعه در جهت اصلاح و تربیت مددجویان تقدیر و تشکر کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *