برگزاری کمیته پیشگیری از جرایم فضای مجازی

12:45 - 28 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۶۷۹۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
به همت اداره حقوقی و اداره اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم کمیته پیشگیری از جرایم فضای مجازی برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قم، به همت اداره حقوقی و اداره اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم کمیته پیشگیری از جرایم فضای مجازی برگزار شد.

این جلسه به همت اداره حقوقی و اداره اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم برگزار شد که در آن مسئولین سازمان‌ها و ادارات استان از جمله رئیس دادگستری شهرستان قم، معاون دادستان، سرپرست دادگاه کیفری 2، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس پلیس فتای نیروی انتظامی، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت، مسئول حراست امور شعب بانک­‌ها، نماینده سایبری سپاه حضور داشتند.

در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین یزدی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم با گرامیداشت ایام پرفیض ماه رمضان، بر اولویت پیشگیری در امر جرایم و آسیب‌های فضای مجازی تأکید و ابراز داشت: مهم‌ترین استاد یک انسان در دنیای امروز فضای مجازی است.

در ادامه سعید کاویانی مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم، گزارشی از اقدامات استان در زمینه پیشگیری از جرایم فضای مجازی را برشمرد.

بر اساس دستور جلسه، رئیس پلیس فتا و رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان قم، گزارشی از جرایم و اقدامات مربوط به این حوزه را ارائه کردند.

 حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گزارشی از اقدامات و عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را در این خصوص بیان کردند.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *