جريان‌های نفوذی باورهای دينی و فرهنگی را نشانه گرفته است

13:00 - 28 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۶۷۹۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب قزوین مظاهری چون برگزاری پارتی‌های شبانه، اختلاط دختر و پسر به بهانه برگزاری مراسم‌های مختلف، تظاهر عامدانه به روزه خواری و ... را از توطئه‌های جریان نفوذی برای ستیز با اسلام ناب محمدی (ص) دانست.
به گزارش گروه حقوقی وقضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، دادستان عمومی و انقلاب قزوین مظاهری چون برگزاری پارتی‌های شبانه، اختلاط دختر و پسر به بهانه برگزاری مراسم‌های مختلف، تظاهر عامدانه به روزه خواری و ... را از توطئه‌های جریان نفوذی برای ستیز با اسلام ناب محمدی (ص) دانست.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیاركی در كمیسیون جرایم خاص كه در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب قزوین برگزار شد، بیان داشت: یكی از دغدغه‌های جدی ما رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم است، از این رو با توجه به گسترش شهر محمدیه در حوزه شهرك مهرگان، به نظر می‌رسد آغاز به كار دادستانی شهر محمدیه می‌تواند در تسریع اقدامات قضایی و انتظامی و در نتیجه افزایش بسترهای امنیت مردم موثر باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در استان قزوین تعامل سازنده و خوبی میان دستگاه قضا و ناجا وجود دارد كه این تعامل فرصت‌های خدمتی خوبی را در حوزه فعالیت مشترك و هر یك از این دو دستگاه فراهم كرده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه كرد: كار وقتی با همراهی و تلاش گروهی انجام شود ثمرات خود را نیز به همراه خواهد داشت كه در برخی موارد این اقدام مشترك و ثمرات آن را شاهد هستیم.

حجت الاسلام نیارکی افزود: این نظام با خون شهیدانی به ثمر نشسته است كه هدفشان اعتلای اسلام ناب محمدی (ص) بوده است حال نمی‌توان در برابر برخی تحركات عامدانه و یا جاهلانه سكوت كرد، نمی‌توان در برابر این بی بندوباری و بی عفتی خاموش ماند و به خون 300 هزار شهید بی‌توجهی كرد.

دادستان قزوین عنوان كرد: چه كسی باید جلوی این بی بندوباری‌ها را بگیرد؛ قطع یقین این وظیفه همگانی است، دستگاه‌های فرهنگی در حوزه كاری خود، دستگاه انتظامی در حوزه كاری خود و دستگاه قضا هم در حوزه كاری خود باید در این راستا گام بردارند چرا كه همه در برابر خون شهدا مسئول هستند و همه باید در درگاه الهی برای اجرای احكام اسلامی پاسخگو باشند.

وی تصریح كرد: همه تكلیف قانونی و شرعی داریم؛ همه ما مسئولیم تا احكام اسلامی را جاری كنیم، همه مكلفیم تا آرمان‌های امام (ره) را در جامعه بیش از پیش نشر دهیم و این همان انقلابی بودن است كه مقام معظم رهبری بدان اشاره كردند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اعلام كرد: در ماه مبارك رمضان قرار داریم، ماهی بی بدیل كه برای آمادگی ورود به آن ماه‌های رجب و شعبان را با آن عظمت داریم؛ حال ماه شریف و عزیزیست با این عظمت به عنوان نعمت الهی نصیب ما شده است و عده ای معدود می‌خواهند عامدانه روزه خواری را در این ایام عادی كنند.

وی خاطرنشان كرد: نباید توطئه‌ها را در مسائل ارزشی و فرهنگی ساده انگاشت. از این رو مماشات، تساهل و تسامح در این زمینه نه تنها جایگاهی ندارد بلكه ضررهای جبران ناپذیری را به جامعه وارد می‌كند.

حجت الاسلام صادقی نیاركی تاكید كرد: وقتی دستگاه قضا با یك پارتی برخورد می‌كند و صدای انگلیس خبیث و اسرائیل غاصب در می‌آید، هر انسان عاقلی درك می‌كند كه دستگاه قضا اقدامی انجام داده كه با منافع دشمن در تضاد بوده و این تضاد جز در جهت اجرای احكام اسلامی نبوده است.

وی توضیح داد: دستگاه قضا با توكل به ایزد منان، پرقدرت، قانونمدارانه، منظبط، به دور از هیجان و با دقت كامل اقدامات خود را استمرار می‌دهد و از هیاهو و هوچی گری های نهادهای معلول الحال غربی نمی‌هراسد، چراكه اقدام انقلابی هزینه نیز دارد و ما برای انقلابی گری هزینه‌ها را نیز به جان می‌خریم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اعلام كرد: هجمه‌ها و حمله‌های دشمن و برخی عوامل ناآگاه و عناصر وابسته نه تنها از جدیت دستگاه قضا نكاسته بلكه ما را در اجرای احكام اسلامی مصمم تر كرده است.

وی یادآورشد: امروز دادستان‌های شهرستان‌ها وظیفه دارند، كوتاهی دستگاه‌های متولی را مستندسازی كنند و این كوتاهی‌ها مطالبه شود و در این میان كوتاهی، سهل انگاری و قصور دستگاه‌های متولی نمی‌تواند مانع ما در انجام وظایف باشد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *