رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور خانواده ها درکنار فرزندان، تأثیر تماشای برنامه های کودک را افزایش می دهد

12:00 - 27 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۶۳۰۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تهیه کننده برنامه تلویزیونی فیتلیه با تأکید بر بازخوردهای خوبی که از اجرای برنامه جشن فرشته ها در بوستان زندگی کسب کرده، گفت: به طور یقین حضور خانواده ها در کنار فرزندانشان تأثیر تماشای برنامه های کودک را افزایش می دهد.
محمد مسلمی تهیه کننده و مجری برنامه کودک فیتیله درگفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی با اشاره به بازخوردهای برنامه مناسبتی جشن فرشته ها که هر شب برگزار می شود، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان به همراه گلی و فروتن برنامه جشن فرشته ها را در منطقه هرندی و در بوستان زندگی اجرا می کنیم که بازخوردهای مختلفی به واسطه اجرای این برنامه دریافت کرده ایم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه منطقه هرندی یک منطقه آسیب دیده است و بچه های این منطقه به دلیل درگیری با مشکلات مختلف دچار بسیاری از آسیب‌ها شده اند، شهرداری منطقه 12 تصمیم گرفت تا این جشن را در شبهای ماه مبارک رمضان در آنجا برگزار کند.

مسلمی تصریح کرد: استقبال مخاطبان از این برنامه بسیار خوب است و تلاش کرده ایم برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان ودرقالب این برنامه بچه ها هم در یک جشن بزرگ شرکت کنند.

وی یادآور شد: شاید تأثیر برنامه هایی مانند جشن فرشته ها باعث شود که تغییری در فرهنگ بچه های ساکن در منطقه هرندی و مناطق مشابه ایجاد شود چرا که وقتی این بچه ها در کنار یکدیگر برنامه ای را نگاه می کنند طبیعتاَ تأثیر لازم را هم می پذیرند.

مجری برنامه کودک فیتیله همچنین گفت: حدودا 4 سال است که دراین منطقه مشغول اجرای برنامه هسیتم و پیشتر مشاهده می کردیم که افراید شرور نظم را در روند اجرای برنامه بر هم می زنند اما در شرایط فعلی حضور خانوده ها را مشاهده می کنیم که به طور یقین زمانی که کنار فرزندانشان قرار می گیرند و برنامه ای را تماشا می کنند، در تغییر روند فرهنگ پیشین تأثیر گذار خواهد بود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *