آغاز پیش تولید فصل دوم "شهرزاد" از اواخر تیر / محسن چاوشی باز هم برای "شهرزاد" می خواند؟

9:14 - 26 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۵۷۸۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
پیش تولید فصل دوم سریال "شهرزاد" از اواخر تیرماه آغاز می شود و حدس و گمان ها درباره حضور داشتن یا حضور نداشتن محسن چاوشی در سری جدید این اثر، ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، حسن فتحی کارگردان عرصه سینما و تلویزیون کشورمان تاکنون توانسته با ساخته هایی نظیر مدار صفر درجه، شب دهم، میوه ممنوعه در تلویزیون و تولیداتی نظیر کیفر و پستچی سه بار در نمی زند در سینما، جایگاه خود را به عنوان یک کارگردان و فیلمنامه نویس خوب در ذهن همگان ثبت کند.

"شهرزاد"

اثر اخیری که موجب شد علاقه مندان به آثار نمایشی بار دیگر بر توانایی فتحی در زمینه فیلم سازی مهر تایید بزنند، سریال "شهرزاد" بود که در شبکه سینمای خانگی تولید و توزیع شد.

کارگردانی قوی، بازیگران حرفه ای، طراحی صحنه و لباس و توجه به ابعاد مختلف زندگی افراد در سال 1332 از مهم ترین مواردی است که می توان گفت حسن فتحی در راستای ساخت "شهرزاد" به آن ها توجه داشته است.

فصل نخست سریال "شهرزاد" در 28 قسمت تولید و توزیع شد و استقبال از این اثر به میزانی بود که تاکنون هیچ یک از سریال های شبکه خانگی نتوانسته بودند به اندازه این اثر، به فروشی قابل توجه و قابل تامل دست پیدا کنند.

در فصل اول این سریال شبکه خانگی هنرمندانی چون شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، ابوالفضل پورعرب، علی نصیریان، پریناز ایزدیار، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت ، حمیدرضا آذرنگ، هومن برق نورد، رضا بهبودی، امیرحسین رستمی، لیندا کیانی، گلاره عباسی، فریبا متخصص، سهیلا رضوی، غزل شاکری، ناهید مسلمی، فرخ نعمتی، رامین ناصرنصیر ، نسیم ادبی، امیرحسین فتحی، دیبا زاهدی و فریبا متخصص با هنرمندی هرچه تمام به ایفای نقش پرداختند.

ارسال نشود////// پیش تولید فصل دوم

** پیش تولید فصل دوم سریال "شهرزاد"

خبرها حاکی از تصمیم گروه سازنده سریال "شهرزاد" برای تولید فصل دوم آن است و قرار است اواخر تیرماه پیش تولید آن آغاز است.

با وجود برخی اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر شرح مختصری از فیلمنامه سری دوم این سریال، این موضوع از سوی روابط عمومی سریال تکذیب شد و باید منتظر باشیم تا ببینیم حسن فتحی برای غافلگیری مخاطبانش در فصل دوم سریال "شهرزاد" چه برنامه ای تدارک دیده است.

ارسال نشود////// پیش تولید فصل دوم

سید محمد امامی تهیه کننده سریال "شهرزاد" با اشاره به توانایی سریال "شهرزاد" برای تولید در چند فصل مختلف پیش تر گفته بود: داستان شهرزاد کشش لازم را برای ادامه در فصل های بعد دارد. پنج قسمت از فصل دوم نوشته شده و قرار است در 20 قسمت تهیه و تولید شود که این مساله کاملا قطعی است. ما وقتی استقبال مردم را دیدیم به این نتیجه رسیدیم که باید ادامه دهیم.

**محسن چاوشی باز برای شهرزاد می خواند؟

ارسال نشود////// پیش تولید فصل دوم

به طور یقین حضور محسن چاوشی در تیتراژ سریال "شهرزاد" به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه سرا و تولید موسیقی ها و نماهنگ های مختلف برای این سریال تلویزیونی هم از عوامل تاثیرگذار بر جذابیت این اثر شد چرا که چاوشی طرفداران با غیرتی دارد که هرکجا نام خواننده محبوبشان در میان باشد، با جان و دل حضور پیدا می کنند.

ارسال نشود////// پیش تولید فصل دوم

با وجود صحبت های مطرح شده درباره  ساخت فصل دوم سریال "شهرزاد"، هیچ صحبتی از حضور داشتن یا حضور نداشتن چاوشی در سری جدید این سریال به میان نیامده و به طور یقین گذشت زمان، این موضوع مهیج را مشخص می کند. چراکه در شرایط فعلی دست اندرکاران سریال مشغول پیش تولید فصل دوم آن هستند و چندان فرصتی برای پرداختن به مقوله تیتراژ ندارند.

ارسال نشود////// پیش تولید فصل دوم


گزارش از: بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *