گرفتن عکس یادگاری با فردی که در سال 88 در ضربه زدن به نظام نقش مهمی را ایفا کرد ننگ است

7:52 - 25 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۵۵۰۳
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: گرفتن عکس یادگاری با فردی که در سال 88 در ضربه زدن به نظام نقش مهمی را ایفا کرد افتخاری نیست بلکه یک ننگ بزرگ محسوب می شود و به معنای دهن کجی به نظام است.
علی اصغری//حجت الاسلام ابراهیمی  عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار سیاسی درباره انتشار عکس های یادگاری برخی از مسئولین و چهره های سیاسی با یکی از محکومین فتنه 88 اظهار کرد: متاسفانه این جریان سیاسی و افراد منتسب به آن هنوز نتوانسته اند روش و مصلحت خود را برا ساس نظام جمهوری ا سلامی ایران مشخص کنند از این رو انحراف از خط امام و رهبری و اصول انقلاب درمنش کاری آنها و رفتارشان وجود دارد.

وی افزود: این جریان سیاسی و طرفداران آنها به مانند گوساله سامری هستند. در منش و رفتار هیچ تغییری را ایجاد نمی کنند و با افراد و فردی که در فتنه 88 نقش پررنگی را ایفا کرد عکس یادگاری می گیرند.

عضو جامعه روحانیت مبارزخاطر نشان کرد: گرفتن عکس یادگاری با فردی که در سال 88 در ضربه زدن به نظام نقش مهمی را ایفا کرد افتخاری نیست بلکه یک ننگ بزرگ محسوب می شود و به معنای دهن کجی به نظام است.

ابراهیمی تأکید کرد: محکومین فتنه 88 به دلیل اینکه ضربات سنگینی را به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کرده اند دیگر جایگاهی بین ملت ایران و نظام ندارند ازاین رو عرصه سیاسی کشور نیز برای همیشه با آنها خداحافظی کرده است.

وی تأکید کرد: طرفداران این جریان و اینگونه افراد باید بدانند حتی گرفتن عکس یادگاری نیز زمینه و بستر رابرای حضور مجدد آنها در عرصه سیاسی کشور فراهم نمی کند.





ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
0
0
احسنت حرف دل ما را زدید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *