رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

زوج قدیمی بازیگر روی صندلی «شیدایی» می‌نشینند

11:00 - 22 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۴۱۸۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
پنجمین برنامه «شیدایی» شبکه دو سیما با موضوع «قدردانی» و با حضور زوج بازیگر سینما و تلویزیون، محمود پاک‌نیت و مهوش صبرکن، به روی آنتن می‌رود.
زوج قدیمی بازیگر روی صندلی «شیدایی» می نشینندبه گزارش گروه فرهنگی ، پنجمین قسمت برنامه "شیدایی" با موضوع «قدردانی» و با ذکر «یا سامع‌ الاصوات» به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
 
در این برنامه مهمانانی از بین هنرمندان سینما و تلویزیون حضور خواهند داشت؛ محمود پاک‌نیت و مهوش صبرکن زوج بازیگر توانمند و محبوب سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی، در پنجمین شب «شیدایی» شبکه دو، از موضوع برنامه یعنی قدردانی نسبت به خداوند و انسان‌ها می گویند.
 
گفت‌وگوی عبدالله روا مجری برنامه با پاک‌نیت و صبرکن، حول مسائلی همچون شکرگزاری به مثابه یک وظیفه و ارزشمندی انسان‌ها متناسب با قدردان بودنشان خواهد بود همچنین در این برنامه در مورد قدردانی همسران از یکدیگر به عنوان عاملی که انگیزه‌های زندگی مشترک را تقویت می‌کند، گفت‌وگو می‌شود.
 
در بخش دیگری از برنامه شنبه شب شیدایی، مجتبی کبیری خواننده آثار مشهوری همچون شب و روز، برکه، بن بست و دروغکی حضور می‌یابد و به اجرای برخی آهنگ‌هایش می‌پردازد.
 
«شیدایی» ویژه برنامه ماه مبارک رمضان شبکه دوم سیما، هر شب بعد از گفت‌وگوی خبری ساعت 22.30 به روی آنتن می‌رود.
 
محمد نبهان تهیه‌کننده و عبدالله روا مجری این برنامه هستند؛ موضوع اصلی «شیدایی» حول مسائلی همچون ازدواج و سبک زندگی اسلامی است.
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *