دو میلیون تن ورق فولادی به واحدهای لوله و پروفیل اختصاص داده شد

1:30 - 20 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۳۵۳۱
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
دبیر سندیکای لوله و پروفیل فولادی از اختصاص دو میلیون تن ورق‌های فولادی با قیمت جهانی در اختیار تولید کنندگان لوله و پروفیل خبر داد.
 به گزارش گروه اقتصاد ، امیر کاوه دبیر سندیکای تولید کنندگان لوله و پروفیل با اشاره به دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تأمین ورق‌های فولادی مورد نیاز تولید کنندگان لوله و پروفیل گفت: فولاد مبارکه به میزان یک میلیون تن و شرکت‌های، نورد و لوله اهواز و مجتمع گیلان هریک به میزان 500 هزار تن از تولیدات خود را به این امر اختصاص دهند.

دبیر سندیکای تولید کنندگان لوله و پروفیل خاطرنشان کرد: هم اکنون قیمت کشف شده برای محصولات فولاد مبارکه در بورس کالا حداقل 120 دلار گران‌تر از قیمت‌های جهانی است و شرکت‌های نورد لوله اهواز و گیلان نیز به دلیل مشکلات کمی و کیفی موفق به عرضه کالای خود در بورس نشده‌اند لذا توان تولید و قیمت‌های این دو شرکت هنوز معلوم نیست که با عرضه محصولات این شرکت‌ها در بورس بازار به سوی شفاف سازی حرکت خواهد کرد.
 
کاوه گفت: از این پس هر 3 تولید کننده موظف به عرضه محصولات خود در بورس به قیمت متعادل با قیمت‌های جهانی شده‌اند که با این امر شاهد کاهش قیمت‌های غیر واقعی کنونی خواهیم بود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *