شهروند واگذار نشده است/ گزارش صورتهای مالی شهرداری نیازی به تصویب در شورا ندارد

11:44 - 18 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۲۸۸۶
معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران گفت: شهروند واگذار نشده و اگر این اتفاق می افتاد پیش از آن اعضای شورا مطلع می شدند.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، ناصر امانی در دویست و شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران گفت: اگر قرار باشد مجموعه شهروند واگذار شود، این موضوع در شورای شهر مطرح شده و بدون شک مصوبه شورا را اخذ خواهیم کرد.

وی افزود: تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده و شهرداری تهران نیز قصد انجام چنین کاری ندارد.

معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران با اشاره به تذکر یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر چرایی ارائه نشدن تلفیق صورتهای مالی سال 90 شهرداری به شوراها گفت: اینکه گزارش تلفیق شهرداری به شورا ارائه نشده هیچ ارتباطی با به تاراج بردن اموال شهر ندارد و نیازی نیست گزارش صورتهای مالی در شورای شهر طرح و تصویب شود.

امانی درخصوص ارائه گزارش حسابرسی ها از سوی حسابرسان به شهرداری خاطر نشان کرد: بر اساس قانون زمانی پیش نویس حسابرسی ها آماده می شود، حسابرس موظف است نتایج خود را در اختیار نهادی قرار دهد که برای آن حسابرسی انجام داده است.

معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران در خصوص ارائه گزارش تفریق بودجه به شورای شهر تهران اذعان کرد: تفریق بودجه سال 93 شهرداری تهران با یک ماه تاخیر به شورا ارائه شد و گزارش تفریق سال 94 را نیز یک روز زودتر از موعود مقرر ارائه کردیم.

امانی با بیان اینکه گزارش حسابرسی ها به سازمان بازرسی تقدیم شده است، بیان کرد: گزارش حسابرسی مجامع را تقدیم سازمان بازرسی کل کشور کرده ایم و در این رابطه با مشکل خاصی مواجه نبوده ایم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *