رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توضیح سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در خصوص یک خبر

11:14 - 16 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۲۰۰۶
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
روابط عمومی سازمان صنایع کوچک شهرکهای صنعتی ایران در خصوص یک خبر ایرنا به نقل از مدیر عامل این شرکت توضیحاتی اعلام کرد.
به گزارش گروه اقتصاد ، سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در خصوص خبری که چند روز پیش در مورد امار کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل در شهرکهای صنعتی توسط رییس سازمان صنایع کوچک مطرح شده بود توضیحاتی ارسال کرد.

در متن این اصلاحیه آمده است:

 احتراماً در خبر منتشر شده آن خبرگزاری در مورخ 11 خرداد امسال با عنوان ' معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: 92 درصد واحدهای صنعتی کشور کوچک و متوسط هستند ' به نقل از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت آورده شده است : از مجموع صنایع کوچکی که در کشور وجود دارد 60 درصد آنان به دلایل گوناگون در حال تعطیل شدن هستند.

به استحضار می رساند این جمله از مقام معظم رهبری بوده و ایشان در جلسه استانداری این مطلب را به نقل از آن مقام معظم بیان نموده اند.

'مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در کارگروه اقتصاد مقاومتی خوزستان که در استانداری خوزستان برگزار شد گفت: یکی از مهمترین نکاتی که شاید این دغدغه را در سال جاری بیش از سالهای قبل برجسته تر کرد فرمایشات مقام معظم رهبری بود که در ابتدای سال فرمودند: الان چندین هزار کارگاه و کارخانه متوسط و کوچک در کشور هست اگر چنانچه این آماری که به بنده داده اند که 60 درصد از اینها الان دچار بیکاری و تعطیل هستند درست باشد خسارت است.

آن چیزی که در متن جامعه اشتغال و تحرک ایجاد می کند و طبقات پایین را بهره مند می کند همین صنایع کوچک و متوسط است اینها را تقویت کنند و پیش ببرند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *