رشد توان مالی مردم در گرو ساماندهی نظام اقتصادی

5:15 - 15 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۱۵۵۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم، با تاکید بر ضرورت ساماندهی نظام اقتصادی کشور،گفت:حاکم شدن نگاه توسعه محور بر تمامی ارکان نظام برای تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است.
به گزارش گروه اقتصاد،‌محمدرضا نجفی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با بیان اینکه شرایط کنونی کشور نیاز به تحقق اقتصاد مقاومتی را بیش از پیش نشان می دهد،گفت:در برهه کنونی ساماندهی نظام اقتصادی کشور بهبود وضعیت معیشت مردم را ایجاد می کند.
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه رشد اقتصادی و رونق کشور منوط به توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی است، افزود: توجه به این مهم مقاوم سازی اقتصاد در برابر تکانه های مختلف را رقم می زند.
 
وی با بیان اینکه توجه به آسیب های اجتماعی نیز منوط به دقت نظر مسئولان به خط مشی های تعیین شده از سوی رهبری است، تصریح کرد: ایجاد وحدت، وفاق و همدلی میان اجزای مختلف جامعه و ایجاد رابطه گسترده میان قوا می تواند رفع معضلات اقتصادی و اجتماعی را سرعت ببخشد.
 
نجفی با تاکید براینکه نگاه توسعه محور باید بر تمامی ارکان نظام حاکم باشد،تاکید کرد: نگاه متکی بر توسعه و پیشرفت می تواند کشور ما را به سمت و سوی رشد در تمامی جوانب هدایت کند.
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: باید بدانیم ساماندهی نظام اقتصادی می تواند به رشد توان مالی مردم و کاهش معضلات اقتصادی که این روزها افراد جامعه با آن دست و پنجه نرم می کنند منجر شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *