بازدید دادستان عمومی و انقلاب تهران از ندامتگاه تهران بزرگ + عکس

13:47 - 10 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۹۸۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح دیروز به طور سرزده از ندامتگاه تهران بزرگ بازدید کرد و مشکلات موجود را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح دیروز به طور سرزده از ندامتگاه تهران بزرگ بازدید کرد و مشکلات موجود را مورد بررسی قرار داد.


بازدید دادستان عمومی و انقلاب تهران از ندامتگاه تهران بزرگ


بازدید دادستان عمومی و انقلاب تهران از ندامتگاه تهران بزرگ

عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران ضمن بازدید از دایره نظارت بر زندان، همراه رئیس ندامتگاه، سرپرست دایره نظارت بر زندان تهران بزرگ و دادیاران ناظر زندان در بازدید از بندهای مختلف ندامتگاه، به استماع مشکلات مددجویان پرداخت.

جعفری دولت آبادی در ادامه از چند اندرزگاه که محکومان سرقت در آن نگهداری می‌شدند، بازدید به عمل آورد و خطاب به قضات بر عدم اعطای مرخصی به محکومان این نوع جرائم تاکید نمود. وی از سرپرست دایره نظارت بر زندان تهران بزرگ و دادیاران ناظر زندان خواست که نسبت به زندانیانی که مشمول عفو شده‌اند، تعیین تکلیف نمایند و ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده‌های زندانیان را یادآور شد.

در ادامه، اندرزگاه ویژه زندانیان حافظ قرآن (دارالقرآن) مورد بازدید جعفری دولت آبادی قرار گرفت. وی بر لزوم استمرار و اجرای این نوع برنامه‌های فرهنگی در زندان‌ها تاکید کرد.

در ادامه این بازدید جعفری دولت آبادی از کلاس‌ نهضت سوادآموزی ویژه زندانیان بازدید کرد و از صابری بخشدار فشافویه خواست که برای تقویت این گونه امور با زندان همکاری نماید.
بازدید از شرکت کشت و صنعت حامیان فدک از زیر مجموعه‌های بنیاد تعاون زندانیان، از دیگر برنامه‌های دادستان تهران بود که جعفری دولت آبادی با حضور در این محل، در جریان طرح‌های مکانیزه بنیاد حمایت از زندانیان قرار گرفت.

فتحی رئیس ندامتگاه تهران بزرگ در این بازدید تصریح کرد: 10 هزار زندانی در این ندامتگاه مشغول تحمل کیفر هستند که داخل هر اندرزگاه اقدامات فرهنگی، روان شناسی و مددکاری صورت می‌گیرد. 

وی گفت: محکومان در هر اندرزگاه، بر اساس سن و شخصیت طبقه بندی شده‌اند.


برای مشاهده سایر تصاویر به اینجا مراجعه کنید.









ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *