رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حاشیه انتخاب رئیس موقت مجلس شورای اسلامی + تصاویر

16:43 - 09 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۹۴۰۷
علی لاریجانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با ۱۷۳ رأی از مجموع ۲۸۱ رأی مأخوذه به عنوان رئیس موقت مجلس دهم انتخاب شد.
به گزارش گروه فضای مجازی ،  علی لاریجانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با ۱۷۳ رأی از مجموع ۲۸۱ رأی مأخوذه به عنوان رئیس موقت مجلس دهم انتخاب شد. در ادامه حواشی رأی گیری امروز در مجلس را مشاهده می کنید.

با رأی نمایندگان مجلس مسعود پزشکیان با 154رأی و محمد دهقانی با 136 رأی از مجموع 279 آرای ماخوذه، به عنوان نایب رئیسان موقت مجلس دهم انتخاب شدند.

از مجموع 279 رأی غلامرضا کاتب با 161 رأی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با 146 رأی، اکبر رنجبرزاده با 138 رأی، عبدالکریم حسین‌زاده با 137 رأی، ناصر موسوی لارگانی با 131 رأی و احمد امیرآبادی فراهانی با 130 رأی به عنوان دبیران هیئت رئیسه مجلس دهم انتخاب شدند.

هم چنین از مجموع 276 رأی بهروز نعمتی با 175 رأی، محمدآشوری با 168 رأی و محمدقسیم عثمانی با 138 رأی به عنوان ناظرین هیئت رئیسه مجلس دهم انتخاب شدند.



/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *