رضا یزدانی از "دوئل در آینه" می‌خواند

8:45 - 08 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۸۷۲۱
کنسرت بهاری رضا یزدانی پس از انتشار جدیدترین اثر موسیقایی این خواننده با عنوان «دوئل در آینه» 11 خرداد در دو نوبت برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ راک کشورمان پس از انتشار آلبوم جدیدش، «دوئل در آینه» در یازدهمین شب از خرداد ماه در دو نوبت روی صحنه می رود.

یزدانی در این اجرا 8 قطعه از آلبوم جدید را به همراه 12 قطعه از خاطره انگیزترین آثارش اجرا می کند.

ترانه‌های این آلبوم از سروده‌های «مهدی ایوبی»، «مجید بابازاده»، «پدیده نیشابوری»، «عرشیا عشقی»، «سحران راشد»، «مریم شجاعی»، «علیرضا باران»، «حسن علیشیری» و «پارسا حسینی» انتخاب شده است. 

در زمینه آهنگسازی کل مجموعه، به غیر از قطعات «هفته دلتنگی»، «گریم»، «تاریخ تکراری»، «رادیو»، «می ترسم از خودم»، «پرواز کن» و «دوئل»، توسط رضا یزدانی انجام شده است.

رضا یزدانی که به طور معمول برای غافلگیری مخاطبانش برنامه های ویژه ای، از طراحی صحنه و لباس گرفته تا انتخاب قطعه های اجرایی توسط طرفداران، را در نظر می گیرد، کنسرت 11 خرداد خود را با وعده غافلگیری بیش از اندازه هوادارانش روی صحه می برد.

آرش زمانیان، میلاد عدل، شهروز بردوده، محمد خرمی نژاد و مازیار احمدپور نوازندگان چیره دستی هستند که در ارکستر رضا یزدانی حضور دارند.

کنسرت بهاری رضا یزدانی در دو نوبت 19:00 و 22:00 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *