تجلیل از مددکاران نمونه کشوری و استانی زندان‌های استان اصفهان

19:20 - 07 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۸۵۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در مراسمی که در شهرستان خمینی شهر برگزار شد از مددکاران نمونه کشوری و استانی زندان‌های استان اصفهان تجلیل و قدردانی شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان اصفهان، در مراسمی ازمددکاران نمونه زندان‌های استان اصفهان تجلیل شد.

در این مراسم که به میزبانی زندان شهرستان خمینی‌شهر در تالار بهشت این شهرستان برگزار شد امیری مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در سخنانی باتبریک اعیاد بزرگ شعبانیه و فرارسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان از شغل زندانبانی به عنوان شغلی سخت و پرمشقت نام برد و گفت: شغل زندان‌بانی بدلیل وجود استرس و نوع آسیبی که به همراه دارد از مشاغل سخت و طاقت فرسا محسوب می‌شود.

وی در ادامه گفت: شغل مددکاری در زندانها از جمله مشاغلی است که بدلیل برخورد مستقیم با زندانی و خانواده وی و درک مسائل و مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنان از طاقت فرسایی بیشتری برخوردار است.

امیری در بخش دیگری از سخنانش به مسائل و مشکلات موجود خانواده‌های زندانیان پرداخت و تصریح کرد: ۸۰ درصد از خانواده‌های زندانیان متاهل در سطح زندان‌های استان اصفهان نیازمند کمک و مساعدت هستند که با وجود پتانسیل خوب و مهم این استان در امر کمک و مساعدت می‌طلبد که مسائل و مشکلات از خانواده و شخص زندانی استخراج و سپس با کمک خیرین و نیکوکاران اصفهانی در جهت رفع این مشکلات فائق آمد.

در ادامه این مراسم نیز نحوی معاون سلامت و اصلاح و تربیت اداره کل و داودی رئیس مرکز خدمات اجتماعی و پس از خروج زندان های استان به تشریح شرح وظایف و فعالیت های بارز مددکاری در زندان ها پرداختند.

در این مراسم همچنین از حمیدرضا پاکروان و محسن فلاحتی  به عنوان مددکار نمونه کشوری و حمیدرضا غلامی، علیرضا صادقپور و سعیده شجاعی به عنوان مددکار نمونه استانی با لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *