كانون وكلای دادگستری یزد مستقل شد

21:30 - 06 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۸۴۰۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با برگزاری انتخابات اردیبهشت گذشته ، كانون وكلای دادگستري استان یزد از كانون وكلاي مركز مستقل و با تعيين هيات مديره رسما فعاليت خود را آغاز خواهد کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، با برگزاری انتخابات اردیبهشت گذشته ، كانون وكلای دادگستري استان یزد از كانون وكلاي مركز مستقل و با تعيين هيات مديره رسما فعاليت خود را آغاز خواهد کرد.

رييس کل دادگستری استان یزد به عنوان رئیس هیأت نظارت بر انتخابات کانون وکلای یزد با اعلام این خبر افزود: اين امر درپي حمايت و همكاري دستگاه قضايي و تصميم منسجم وكلاي استان با انجام انتخابات در روز سی ام اردیبهشت ماه سال جاری محقق گشت.

محمدرضا حبیبی اظهار داشت : امورات كاري وكلا و كارآموزان وكالت در استان از اين پس در یزد نظارت و پيگيري مي‌شود و نياز به مراجعه به مركز نيست.

این مقام قضایی ، انتخابات كانون یزد را سالم و با نشاط توصيف كرد و گفت: كثرت شركت كنندگان و نشاط حاکم بر جو انتخابات مبین این موضوع بود.

حبیبی تصریح كرد: حضور در كانون وكلاي دادگستري استان یزد بايد براي تمامي اعضاء ، فرصت خدمتگذاري به جامعه وكالت و مردم شريف استان محسوب شود و زمينه پيشبرد اهداف كلان نظام حقوقي جامعه اسلامي در اين عرصه را بيش از پيش فراهم آورد.

بر اساس اين گزارش، انتخابات كانون وكلاي دادگستري استان یزد در اردیبهشت سال جاری برگزار و بعد از شمارش آراء و تأييد صحت برگزاري انتخابات توسط هيات نظارت ، «محمدحسین جعفری» ، « اکبر صدری یزدی » ، « ضیاء فاطمیون» ، «احمد دهقانی اشکذری» و «خدیجه بابایی» به عنوان 5 نفر اول که حائز بیشترین آراء شده اند معرفی گردیدند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *