بزرگترین بیلبورد دیجیتالی تبلیغاتی جهان در مسکو +تصویر

19:10 - 05 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۷۹۶۹
سامسونگ در منطقه سوکول در شهر مسکو یک بیلبورد تبلیغاتی نصب کرده است که از آن به عنوان بزرگترین بیلبورد دیجیتالی جهان یاد می‌شود.
به گزارش گروه فضای مجازی ، بزرگترین بیلبورد دیجیتال که شبیه به گوشی هوشمند Galaxy S7 edge ساخته شده است ۲۶۲٫۴۷ فوت ارتفاع و ۱۳۱٫۲۳ فوت عرضه دارد و کیفیت تصویر آن به گونه‌ای است که مردم در خیابان از فاصله ۱٫۳۷ مایلی می‌توانند تمام تصاویر را با جزییات کامل در آن مشاهده کنند .

سامسونگ با بررسی‌هایی که انجام داده است به این نتیجه رسیده که در هر روز بیش از ۸۰۰ هزار نفر مقابل این بیلبورد دیجیتال می‌ایستند و با دقت تمام توضیحاتی که در آن منتشر می‌شود را مشاهده می‌کنند .

این بیلبورد دیجیتالی با نمایشگر LED ساخته شده است و سامسونگ قصد دارد مدل‌های بعدی آن را در فرودگاه بین‌المللی مسکو و شرمتیوف نصب کند .

البته پلیس راهنمایی و رانندگی مسکو اعلام کرده است که این بیلبورد تبلیغاتی به دلیل اندازه بزرگ و جذابیتی که دارد، باعث ایجاد ترافیک در خیابان شده است و می‌بایست محل استقرار آن تغییر کند .

بزرگترین بیلبورد دیجیتالی تبلیغاتی جهان در مسکو +تصویر

در حال حاضر Galaxy S7 و Galaxy S7 edge از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شوند و سامسونگ با اقدام جدید خود تصمیم دارد بازار خود را در کشور روسیه هم تقویت کند.

منبع: موبنا


/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *