نمایش توان دفاعی ایران در هشت سال دفاع مقدس "نظام" را بیمه کرد/ آمادگی سپاه برای مقابله با تهدیدات مربوط به حوزه نفوذ

7:07 - 05 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۷۶۹۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سردار سنایی راد با بیان اینکه امروز دشمن تحریم اقتصادی را بهانه ای برای طراحی تهدیدات سیاسی کرده است گفت: در چنین شرایطی بایستی برای مقابله با این تهدیدات آمادگی همه جانبه داشته باشیم.
آمادگی سپاه برای مقابله با تهدیدات مربوط به حوزه نفوذ/نمایش توان دفاعی ایران در هشت سال دفاع مقدس سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به سخنان فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه افسری امام حسین (ع)، با بیان اینکه یکی از دستاوردهای دوران دفاع مقدس، مصونیت بخشی و بیمه کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات نظامی است اظهار کرد: در مقطع هشت سال دفاع مقدس، توان دفاعی برآمده از روحیه جهادی و انقلابی مردم ایران آزمایش شد و لذا به همین دلیل است که ما می گوییم اگر دشمن بخواهد تهدیدی را علیه ایران اسلامی از خود بروز دهد، این تهدید ماهیت نظامی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروز دشمن تحریم اقتصادی را بهانه ای برای طراحی تهدیدات سیاسی کرده است گفت: در چنین شرایطی بایستی برای مقابله با این تهدیدات آمادگی همه جانبه داشته باشیم.

سردار سنایی راد ادامه داد: رسالت اصلی سپاه، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن است و در سه حوزه، سخت، نیمه سخت و نرم به اجرای ماموریت می پردازد.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه از همان ابتدای تشکیل سپاه، دفتر سیاسی سپاه هم فعال بود عنوان کرد: در سالیان اخیر به تناسب تغییر در ماهیت تهدیدات، نوعی تغییر در سازمان هم به وجود آمد و همانگونه که می بینیم این تغییرات امروز تحت عنوان معاونت سیاسی در سپاه نمایانگر است.

وی ادامه داد: نکته جدیدی که در فرمایشات مقام معظم رهبری در سخنرانی دانشگاه افسری امام حسین (ع) وجود داشت این بود که امروز شرایط جهاد کبیر را می گذرانیم که با جهاد اکبر متفاوت است؛ شرایط جهاد کبیر شرایطی است که دشمن در آن تلاش دارد ما را به تبعیت از خودش وادار کند.

معاون سیاسی سپاه تاکید کرد: در شرایط کنونی ما باید آمادگی خود را برای مقابله با تهدیداتی که به بحث نفوذ وصل است حفظ کنیم و همانگونه که فرمانده معظم کل قوا تاکید کردند در این ماجرا باید شناخت عمیق و دقیق وجود داشته باشد.

سردار سنایی راد با اشاره به اینکه با نگاه به تدبیر مقام معظم رهبری باید طراحی های خود را انجام دهیم عنوان کرد: گرچه از گذشته امر بصیرت افزایی و تعمیق بینش سیاسی مجموعه سپاه در زمره ماموریت های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوده که معاونت سیاسی متولی آن به شمار می رفته، لذا در همین راستا باید برای شیوه های پاسخگویی به تدبیر مقام معظم رهبری، طراحی هایی در دستور کار قرار گیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *