قطعی نبودن حضور جلالی در پیکان/ آقامعلم در لیست نارنجی‌پوشان نیست

13:51 - 04 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۷۵۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه پیکان با مجیدی جلالی مذاکراتی انجام داده، اما هیچ توافقی صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در خبرها آمده بود که مجید جلالی با پیکان تهران به توافق رسیده است و در فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست. اما طبق آخرین خبرها از باشگاه پیکان، این باشگاه با جلالی مذاکراتی انجام داده، اما هیچ توافقی صورت نگرفته است. گفته می‌شود ظرف یکی دو روز آینده سرمربی جدید پیکان معرفی خواهد شد.

ضمن این که بر خلاف صحبت‌های مدیرعامل سایپا، نارنجی‌پوشان مذاکره‌ای با جلالی نداشته‌اند و این مربی در لیست مربیان مورد نظر این تیم نیست.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *